Gå til innhold

Når feller man den første tanna da?

Anbefalte innlegg

Detrusitol du mener? Å joda, jeg gikk på de i 4 år, og det gjorde ikke saken bedre nei!

Går til tannlegen hver sjette måned, det hjelper. Men pillene hadde så god effekt, at jeg ville ikke slutte.

Ja, det var de jeg mente. Hadde de god effekt? Jeg har ikke hatt bruk for dem men kjenner mange som bruker dem.

Jeg hadde ikke noe særlig effekt av Baklofen så for meg var det helt greit å slutte. Etter første tannlegebesøk!

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Ja, det var de jeg mente. Hadde de god effekt? Jeg har ikke hatt bruk for dem men kjenner mange som bruker dem.

Jeg hadde ikke noe særlig effekt av Baklofen så for meg var det helt greit å slutte. Etter første tannlegebesøk!

Jeg hadde veldig god effekt. Ikke slik at jeg ble frisk, men jeg gikk betraktelig flere ganger på do uten.

Jeg kunne ikke ta så høy dose, det var ett fint skille om hvor lenge jeg burde holde meg, før blæra ble for irritert, og jeg gikk i ørken av smerter.

Men urologene sier at man kan øke dosen ganske mye. Jeg gikk vel på 4 mg i døgnet, og prøvde helt opp til 16-20 mg tror jeg det var.

Ble tørr i munnen, men passet på og drikke med jevne mellomrom, også om natten.

Gjest Shira12

Jeg gikk ikke i ørken av smerter, men i dørken *sløv i dag*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...