Gå til innhold

Offentlige toaletter..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Rhea Silvia

4

• Caloni Makaroni

2

• Patsi

2

Mest aktive i denne tråden

Ser at mange ikke bryr seg om at det er offentlig toalett, men jeg liker de ikke noe særlig, jeg da...

Men må man, så må man, og da legger jeg dopapir på doringen til barna. Enkelte steder er det jo også sånn våtservietter å vaske av med, og da bruker jeg de.

(så jeg er nok, i følge de andre her, en smule hysterisk når det gjelder off. toalett... ;)

Hender det du ser alpint utfor på TV? I glipartiene bøyer de gjerne knærne og lener overkroppen fremover; setter seg i "hockey" (opprinnelig het det visst "hacke" eller noe sånt). I denne stillingen kan man tisse i do uten å berøre doringen. You see? :).

Men antar denne er vanskelig å praktisere for en treåring... med mindre han/hun holdes av foreldrene.

Skjønner :-) Her hjemme sitter jeg ikke sånn på do. Man har da papir på kanten og er doen for ille går jeg heller et annet sted;-)

I Egypt satt jeg "hockey" på offentlige toaletter ;-)

Gjest Elextra

Skjønner :-) Her hjemme sitter jeg ikke sånn på do. Man har da papir på kanten og er doen for ille går jeg heller et annet sted;-)

I Egypt satt jeg "hockey" på offentlige toaletter ;-)

"Her hjemme sitter jeg ikke sånn på do. Man har da papir på kanten og er doen for ille går jeg heller et annet sted;-)"

Hehe, trodde først du snakket om doen HJEMME i huset ditt, jeg :D

"Her hjemme sitter jeg ikke sånn på do. Man har da papir på kanten og er doen for ille går jeg heller et annet sted;-)"

Hehe, trodde først du snakket om doen HJEMME i huset ditt, jeg :D

Huff da, kunne se sånn ut, ja *flire*

Hjemme er vi bare fem romper, så de bakteriene overlever vi nok ;-)

Annonse

Gjest Dolline

Du er en smule hysterisk. Jeg har enda til gode å høre om noen som har blitt smittet av noe som helst av å gå på do på et offentlig toalett.

Lær barnet å tørke av ringen om det er tiss på den og at det skal vaske hendene etterpå.

Ok. Så du sitter aldri i hockey når du er på et offentlig toalett?

Gjest Dolline

Foreløpig er det ingen av de andre kvinnene i denne tråden som ser det store problemet, da. ;-)

Kjære venn, har jeg sagt at det er et så stort problem egentlig..? Man kan vel lufte ting her fortsatt regner jeg med? Men tydeligvis ikke rompa, for den skal tydeligvis være klistret til skåla.

Gjest Dolline

Hvorfor kan de evt _ikke_ gå på offentlige toaletter? Vet ikke om jeg skjønte helt...

Joda, vi bruker offentlige toaletter stadig vekk. Det jeg sa var at jeg selv pleier å sitte i hockey når eg skal tisse på et offentlig toalett, men har på ingen måte problemer med å bruke et!

Gjest Dolline

Noe sånt som å stå/skreve over toalettet og prøve å treffe på skåla, bomme å treffe ringen, og sånn sett gjøre det utrivelig for oss "sittere" å bruke toalettet etterpå :P

Neida, det er ikke sikkert man søler så mye. Men det er iallfall en måte å prøve å la være å sitte på ringen samtidig som man tisser ;)

Du har selvfølgelig helt rett. Vi som sitter i hockey sitter jo en meter over skåla og prøver å sikte, og tisser over hele skåla og gulvet...Hallo?? Blir selvsagt ikke noe søl om lårene og rompa ikke berører skåla når man sitter et par cm over den.. >

Gjest Dolline

Nei, det har aldri falt meg inn, men det hender jeg tørker av rinbgen først om det er dråper på den.

Ok, så er vi forskjellige. Ser jeg tiss eller blod på skåla sitter jeg helt klart i hockey. Hvis jeg har våtservietter i veska er det jo en annen ting, selvfølgelig. Men det har jeg oftest ikke. Så kanske er jeg ikke så hysterisk likevel..?

Annonse

Gjest Dolline

Forstår ikke heilt problemet.

Men du kan gjøre som jeg når jeg er på utedasser langs veier ol. Ha Antibac servietter i veksen og tørke over ringen og fingrene til barnet etterpå.

Er du veldighysterisk finnes det spray så du kan desinfisere hele rommet ( og evt ungen også)

Hvorfor er det så mye mer hysterisk å sitte i hockey enn å tørke med vlåtsrvietter?? Ingen av oss ønsker å komme i kontakt med urin og avføring på toalettet?

Jeg kan ikke si at jeg forstår problemet?

Er det værre at mine lår berører et sted andre har hatt sine lår, enn at jeg tar i en handlekorg som andre har tatt på?

Hvis det er noe søl på doringen så tørker jeg det enten vekk, eller velger en annen do.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...