Gå til innhold

Offentlige toaletter..

Anbefalte innlegg

Gjest Dolline

Jeg kan ikke si at jeg forstår problemet?

Er det værre at mine lår berører et sted andre har hatt sine lår, enn at jeg tar i en handlekorg som andre har tatt på?

Hvis det er noe søl på doringen så tørker jeg det enten vekk, eller velger en annen do.

Godt poeng for såvidt det med handlekurven. Men samtidig håper eg da inderlig at ikke folk har urin og avføring på hendene sine som de viderefører til handlevogna.

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Rhea Silvia

4

• Caloni Makaroni

2

• Patsi

2

Mest aktive i denne tråden

Ok, så er vi forskjellige. Ser jeg tiss eller blod på skåla sitter jeg helt klart i hockey. Hvis jeg har våtservietter i veska er det jo en annen ting, selvfølgelig. Men det har jeg oftest ikke. Så kanske er jeg ikke så hysterisk likevel..?

Har vel opplevd av og til at det er dråper av tiss eller vann på ringen og tørket det bort. At det er blod på ringen har jeg aldri opplevd.

Å sitte i hockey på do har jeg heller aldri gjort, muligens fordi jeg sannsynligvis har for korte bein? ;o)

Gjest Dolline

Har vel opplevd av og til at det er dråper av tiss eller vann på ringen og tørket det bort. At det er blod på ringen har jeg aldri opplevd.

Å sitte i hockey på do har jeg heller aldri gjort, muligens fordi jeg sannsynligvis har for korte bein? ;o)

Hehe, interssant problemstilling. Faller naturlig for meg som har lange ben da..

Hehe, interssant problemstilling. Faller naturlig for meg som har lange ben da..

Nå måtte jeg selvfølgelig gå på do og prøve å stå i hockey over skåla! Joda, jeg klarte det, men er sannelig ikke sikker på om jeg hadde klart det uten å søle...

Annonse

Joda, vi bruker offentlige toaletter stadig vekk. Det jeg sa var at jeg selv pleier å sitte i hockey når eg skal tisse på et offentlig toalett, men har på ingen måte problemer med å bruke et!

Jeg skjønte bare ikke helt hva du mente med "å sitte i hockey", men jeg tror jeg aner det nå etter å ha lest tråden.

:-)

Hvorfor er det så mye mer hysterisk å sitte i hockey enn å tørke med vlåtsrvietter?? Ingen av oss ønsker å komme i kontakt med urin og avføring på toalettet?

Jeg går ikke å tørker av doer på vanlige offentlige toaletter, men utdasser langs veien på enkelte veistrekninger er ekstremt sjeldent vasket.Og i enkelte land blir det vel aldri vasket... kanskje.På kjøpesentra ol blir de vasket minst engang om dagen.

Du spør hva du gjør med små barn, jeg gir deg noen råd om hva du kan gjøre. Vil tro det er enklere og raskere å tørke av doen med en servietter enn å holde barnet

Godt poeng for såvidt det med handlekurven. Men samtidig håper eg da inderlig at ikke folk har urin og avføring på hendene sine som de viderefører til handlevogna.

Undersøkelser viser at det er svært mange som ikke vasker seg etter å ha vert på do...særlig menn

Skjønner :-) Her hjemme sitter jeg ikke sånn på do. Man har da papir på kanten og er doen for ille går jeg heller et annet sted;-)

I Egypt satt jeg "hockey" på offentlige toaletter ;-)

Enkelte steder i Romania var av en slik standard at man plutselig sluttet å være tissatrengt.

Offentlige toaletter som flyter...av vann eller? Utedoer fulle av...frosk og passer....For ikke å snakke om dype hull i bakken og rotter...grøss

Ja vi er hockeygriser vi. Men siden vi er så hygeniske, tror du ikke vi tørker etter oss hvis vi søler da..?

Nei det tror jeg ikke dere gjør, desverre...

Det hadde gått i vranglås til meg hvis jeg ikke kunne sitte når jeg skal tisse :)

Tørker bare av doringen ellers finner jeg et annet do.

Enkelte steder i Romania var av en slik standard at man plutselig sluttet å være tissatrengt.

Offentlige toaletter som flyter...av vann eller? Utedoer fulle av...frosk og passer....For ikke å snakke om dype hull i bakken og rotter...grøss

Og jeg var på besøk på et sykehus i Kairo (iforb. med utdanningen) og klarte ikke gå på do der! På et sykehus!! Det var mer hygienisk å gå på do der det bare var et hull i bakken *grøss*

Annonse

Caloni Makaroni

Du har selvfølgelig helt rett. Vi som sitter i hockey sitter jo en meter over skåla og prøver å sikte, og tisser over hele skåla og gulvet...Hallo?? Blir selvsagt ikke noe søl om lårene og rompa ikke berører skåla når man sitter et par cm over den.. >

Det var en spøk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...