Berlitz Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er det noen som kan hjelpe meg med teksten til tre små tamburer? Forsøkte å google, men fant det ikke. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261430-teksten-til-tre-sm%C3%A5-tamburer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også en mamma Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Å ja! Det er yndlingssang hjemme hos oss! :-) Tre små tamburer vendte hjem fra krigen tre små tamburer vendte hjem fra krigen å bom-bommeli-bom de vendte hjem fra krigen Den yngste av dem i hånden bar en rose Den yngste av dem i hånden bar en rose å bom-bommeli-bom i hånden bar en rose Oppe på slottet sto en skjønn prinsesse oppe på slottet sto en skjønn prinsesse å bom-bommeli-bom der sto en skjønn prinsesse Lille prinsesse gi meg så ditt hjerte lille prinsesse gi meg så ditt hjerte å bom-bommeli-bom å gi meg så ditt hjerte Lille tambur da må du spørre pappa lille tambur da må du spørre pappa å bom-bommeli-bom da må du spørre pappa Store herr konge kan jeg få din datter store herr konge kan jeg få din datter å bom-bommeli-bom å kan jeg få din datter Lille tambur du har jo ingen penger lille tambur du har jo ingen penger å bom-bommeli-bom du har jo ingen penger Nede på havna har jeg tre små båter Nede på havna har jeg tre små båter å bom-bommeli-bom der har jeg tre små båter Den første av dem er fylt med gull til randen den første av dem er fylt med gull til randen å bom-bommeli-bom er fylt med gull til randen Den andre av dem er fylt med sølv til randen den andre av dem er fylt med sølv til randen å bom-bommeli-bom er fylt med sølv til randen Den tredje av dem skal hjem min brud meg føre den tredje av dem skal hjem min brud meg føre å bom-bommeli-bom skal hjem min brud meg føre Lille tambur da kan du få min datter lille tambur da kan du få min datter å bom-bommeli-bom da kan du få min datter Bryllup ble holdt og varte åtte dager bryllup ble holdt og varte åtte dager å bom-bommeli-bom og varte åtte dager 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261430-teksten-til-tre-sm%C3%A5-tamburer/#findComment-2090082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berlitz Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Å ja! Det er yndlingssang hjemme hos oss! :-) Tre små tamburer vendte hjem fra krigen tre små tamburer vendte hjem fra krigen å bom-bommeli-bom de vendte hjem fra krigen Den yngste av dem i hånden bar en rose Den yngste av dem i hånden bar en rose å bom-bommeli-bom i hånden bar en rose Oppe på slottet sto en skjønn prinsesse oppe på slottet sto en skjønn prinsesse å bom-bommeli-bom der sto en skjønn prinsesse Lille prinsesse gi meg så ditt hjerte lille prinsesse gi meg så ditt hjerte å bom-bommeli-bom å gi meg så ditt hjerte Lille tambur da må du spørre pappa lille tambur da må du spørre pappa å bom-bommeli-bom da må du spørre pappa Store herr konge kan jeg få din datter store herr konge kan jeg få din datter å bom-bommeli-bom å kan jeg få din datter Lille tambur du har jo ingen penger lille tambur du har jo ingen penger å bom-bommeli-bom du har jo ingen penger Nede på havna har jeg tre små båter Nede på havna har jeg tre små båter å bom-bommeli-bom der har jeg tre små båter Den første av dem er fylt med gull til randen den første av dem er fylt med gull til randen å bom-bommeli-bom er fylt med gull til randen Den andre av dem er fylt med sølv til randen den andre av dem er fylt med sølv til randen å bom-bommeli-bom er fylt med sølv til randen Den tredje av dem skal hjem min brud meg føre den tredje av dem skal hjem min brud meg føre å bom-bommeli-bom skal hjem min brud meg føre Lille tambur da kan du få min datter lille tambur da kan du få min datter å bom-bommeli-bom da kan du få min datter Bryllup ble holdt og varte åtte dager bryllup ble holdt og varte åtte dager å bom-bommeli-bom og varte åtte dager TUSEN, tusen takk. Supert. Du kan ikke forøvrig også teksten til "det kom to piker fra berget det blå? Jeg kan frem til "så rekk meg hånden din", men når de skal danse synger man ikke noe da??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261430-teksten-til-tre-sm%C3%A5-tamburer/#findComment-2090265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 TUSEN, tusen takk. Supert. Du kan ikke forøvrig også teksten til "det kom to piker fra berget det blå? Jeg kan frem til "så rekk meg hånden din", men når de skal danse synger man ikke noe da??? det kom to piker fra bergene blå de sprute jo som så er her kjærester å få? Og vil du være kjæresten min så rekk frem hånden din Å vaskebøtta, vaskebøtta, vaskebøtta hei! Å vaskebøtta hei! Å vaskebøtta hei! Å vaskebøtta, vaskebøtta, vaskebøtta hei! Å vaskebøtta vaskebøtta vaskebøtta hei! Eller Fadderullan hei, litt forskjellig hva som syngen som tralle-refreng mens man danser frem og tilbake med "kjæresten" sin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261430-teksten-til-tre-sm%C3%A5-tamburer/#findComment-2090359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Litt morsomt at de vendte hjem fra krigen for å bomme-lomme ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261430-teksten-til-tre-sm%C3%A5-tamburer/#findComment-2090642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.