Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en flott sønn på snart 10 år. I går var jeg i butikken og møtte moren til en i klassen hans. Hun fortalte at datteren hennes syntes at min sønn var så modig. Han hadde gått inn og "reddet" en som lå underst i en slåsskamp. Han hadde bare følt at det var urettferdig og uten og slåss eller noe hadde han altså trukket ut den som hadde det verst. Min sønn er minst i klassen, så dette syntes jeg også var veldig modig. Jeg ble litt rørt også over at noen ga min sønn sånt skussmål.

Da vi kom hjem den dagen så sa jeg til sønnen min at jeg hørte at han hadde vært modig den dagen.

"HÆH?" sa han. Jeg fortalte hva moren til klassevenninnen hans hadde sagt, fortsatt veldig rørt over å ha en så snill sønn.

"HÆH?" sa han igjen. Han hadde slettes ikke "reddet" noen. Han kunne ihvertfall ikke huske det.

Dette ble jo en litt komisk situasjon da, når han ikke husker noe av denne situasjonen, mor er dypt rørt over hans oppførsel og andre tror han har reddet noen.

Vi lo godt i går kveld og sønnen prøvde å finne ut hvilken situasjon dette kan ha vært. Nå skal det sies at han er utrolig snill og veldig rettferdig, selvom akkurat denne "redningen" kanskje ikke var fullt så heltemodig som det virket. :o)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261432-%C3%A5-s%C3%A5-stolt-jeg-varo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skryt av han, det fortjener han! Så flott at moren til den jenta fortalte det til deg. For vi mammaer trenger å høre fine ting om unga våre.

Vi bør være flinkere til å skryte av hverandres unger, dor det gjør så godt i den travle (og ofte bekymringsfulle) hverdagen.

Så modig gutt du har!

Hehe :)

Ekte hverdagshelter dveler ikke ved heltedådene sine!

Hils fra meg :o)

Hei og godt nytt år til deg :o)

Men det morsomme er jo at han mener selv at ingenting har skjedd! Han kan ikke huske at han har "reddet" noen!

Men skryte - det gjør jeg, fordi jeg rett og slett ha to snille barn som er de beste i verden:O)

Klem fra oss

Skryt av han, det fortjener han! Så flott at moren til den jenta fortalte det til deg. For vi mammaer trenger å høre fine ting om unga våre.

Vi bør være flinkere til å skryte av hverandres unger, dor det gjør så godt i den travle (og ofte bekymringsfulle) hverdagen.

Så modig gutt du har!

JA vet du, jeg tror egentlig det var det som gjorde mest inntrykk på meg:o) Midt i køen på ICA med masse folk rundt oss, så er det noen skryter av barnet mitt.

Det er så godt. Det må vi være flinkere til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...