Gå til innhold

Hva slags bevegelser er dette tro?

Anbefalte innlegg

Helt nederst på magen kjenner jeg det duve rytmisk opp og ned. Ikke hikking, det gjør hun også mye av. Det er ikke min egen puls.

Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd hun lå der inne og pustet. For det er altså myke, jevne bevegelser som inn- og utpust, litt roligere enn min egen puls.

Hva er det hun driver med inni der, da? Har holdt på sånn i flere timer nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261501-hva-slags-bevegelser-er-dette-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

pilates?

Eller kanskje hun ligger og strekker seg/ småsparker. Aktiviserer seg.

Når jeg var på UL overtidskontroll rett før jeg fødte sa legen at han så at babyen øvde seg på puste, han drev med pusteøvelser. Tror vel ikke jeg merket noe til det, men det er kanskje ikke en umulighet at man kan det.

Hvor mange mnd er du på vei da?

Babyen "puster" fostervann for å trene lungene.

Jeg har aldri hørt om at man kan merke denne bevegelsen, men heller ikke hørt at den ikke kan merkes.

Hva nå enn denne bevegelsen er, finner du det kanskje ut når du får tatt vidunderet i øyesyn.

;-)

mvh

Når jeg var på UL overtidskontroll rett før jeg fødte sa legen at han så at babyen øvde seg på puste, han drev med pusteøvelser. Tror vel ikke jeg merket noe til det, men det er kanskje ikke en umulighet at man kan det.

Hvor mange mnd er du på vei da?

I 9. mnd.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...