Gå til innhold

Stå eller sitte og tisse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

7

• keinstein

6

• ....AV

4

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Poden var vel 5 år da han begynte å stå når han tisset. Husker jeg var så oppgitt over tiss på golvet (de bommer jo en del i begynnelsen!) og sa, nokså ampert, at om han ikke klarte å treffe så fikk han sitte til han lærte seg å treffe i do. Da så han bare oppgitt på meg og sa rolig:"Men hvordan skal jeg lære å treffe om jeg ikke får stå og tisse da?" :o)

Vi har lært guttene å sitte og tisse, og her hjemme må de gjøre dette. Da slipper vi rundvask på do til stadighet.

De har likevel fått trene på å stå og tisse, anledningene blir mange likevel. Ute på tur = stå og tisse bak en busk. Offentlige toaletter (herretoaletter) = stå og tisse. Og av en eller annen grunn insisterte barnehagen på at alle gutter måtte stå og tisse.

Vi har lært guttene å sitte og tisse, og her hjemme må de gjøre dette. Da slipper vi rundvask på do til stadighet.

De har likevel fått trene på å stå og tisse, anledningene blir mange likevel. Ute på tur = stå og tisse bak en busk. Offentlige toaletter (herretoaletter) = stå og tisse. Og av en eller annen grunn insisterte barnehagen på at alle gutter måtte stå og tisse.

Jeg vet iallefall én barnehage her der de insisterer at guttene skal sitte...

Annonse

Min sønn på 4 står og tisser uten søl. Ei venninne har en sønn på 11 som fremdeles sitter og tisser.

Jeg tror det er lurt å lære dem å stå. Jo før jo heller.:0)

Når man sitter tømmes blæra bedre, og det skal visstnok være bra mot prostatakreft. I tillegg er det veldig praktisk hvis de skulle bli glade i båt eller bli sjømenn. :-)

Hæ? Barnehagen insisterer? Så tåpelig? Det er jo faktisk sånn at det er BRA å sitte å tisse, mener jeg å ha hørt- for da får gutta tømt seg skikkelig. Er visst vanskeligere i stående av en eller annen grunn...

Du bør håpe at han sitter så lenge som mulig, det blir nemlig mye vasking av små gutter som står. De finner som regel selv ut at de vil stå etter en stund.

Jeg tror jeg har måttet tørke opp en gang etter min nå 7,5 år gamle sønn.

Ikke alle er griser...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...