Gå til innhold

Stå eller sitte og tisse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

7

• keinstein

6

• ....AV

4

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Det er greit at de sitter så lenge de ikke er høyere enn at tissen blir giljotinert om doringen skulle ramle ned...

Både jenter og gutter klarer forresten å tisse utenfor når de sitter. Det handler om innfallsvinkel

;-)

mvh

Uff, jeg (og gutten!) husker en gang dolokket falt ned over tissen. Gutten har snakket mye om det: "Huske' du mamma, da du slapp dolokke' på tiss'n min? De' va vel to - tre gang det skjedd..." Høres nesten ut som jeg har det som fast (u)vane.

Men det skjedde bare en gang.

Gutten min er 7,5 og han får velge om han vil stå eller sitte. Som regel står han. Det har vært lite søl. På skolen må han sitte. På andre offentlige toaletter oppfordrer jeg ham till å stå.

Mannen min veksler mellom å stå og å sitte.

Det har vært jentene som har sølt mest hos oss. De tisser over ringen når de sitter!!!! Ikke alltid da, men innimellom.

Var det ikke skolen til barna dine som startet med et strengt sitte-på-doen-regime?

I så fall, hvordan går det nå, fremdeles sterke reaksjoner? (med forbehold om at det er jeg som husker feil her.. :-)

Var det ikke skolen til barna dine som startet med et strengt sitte-på-doen-regime?

I så fall, hvordan går det nå, fremdeles sterke reaksjoner? (med forbehold om at det er jeg som husker feil her.. :-)

Stemmer det, det var vår skole som var i vinden i høst :-) Hva du husker!!!

Det roet seg kraftig ned. Men de fleste barn og foreldre har vel akseptert at regelen på skolen er at guttene skal sitte når de tisser.

Det skal bygges en ny skole/filial i tilknytning til den eksisterende. Her har de lagt inn separate gutte- og jentedoer :-)

Annonse

Stemmer det, det var vår skole som var i vinden i høst :-) Hva du husker!!!

Det roet seg kraftig ned. Men de fleste barn og foreldre har vel akseptert at regelen på skolen er at guttene skal sitte når de tisser.

Det skal bygges en ny skole/filial i tilknytning til den eksisterende. Her har de lagt inn separate gutte- og jentedoer :-)

Høres jo veldig bra ut! :-)

Kom på sirkuset igjen siden du skrev at han må sitte på skolen. Godt det løser seg.

Du sitter ikke og tisser i naturen også?

For øvrig er det bare å gi pjokken en piercing i kølla. Da lærer han seg til å sitte helt naturlig.

I hvert fall 50 % av gangene.

Holdningene til dette fenomenet er så ilskne at jeg ikke tør å fortelle at jeg gjerne sitter. Eller står. Alt etter som det er praktisk. Å pisse på gulvet eller på inventaret ellers er jo grisete. Når røret er gjenklistret så spruter det ofte både hit og dit.

Og et råd til amatører fra en gammel donjuan: første gangen du er hjemme hos din nye erobring; lukk dodøra, ikke piss på gulvet, trekk ned, vent med å åpne døra til vannet har stilnet, lukk igjen lokket, lukk døra og slukk lyset etter deg. Utrolig hvor slike detaljer gjør inntrykk på enkelte. Den våte flekken foran på buksa burde også være mulig å unngå for voksne folk.

ShitDiddelyDo

Holdningene til dette fenomenet er så ilskne at jeg ikke tør å fortelle at jeg gjerne sitter. Eller står. Alt etter som det er praktisk. Å pisse på gulvet eller på inventaret ellers er jo grisete. Når røret er gjenklistret så spruter det ofte både hit og dit.

Og et råd til amatører fra en gammel donjuan: første gangen du er hjemme hos din nye erobring; lukk dodøra, ikke piss på gulvet, trekk ned, vent med å åpne døra til vannet har stilnet, lukk igjen lokket, lukk døra og slukk lyset etter deg. Utrolig hvor slike detaljer gjør inntrykk på enkelte. Den våte flekken foran på buksa burde også være mulig å unngå for voksne folk.

Det går greit å sitte så lenge du ikke forteller det til Vidar Kleppe.

Han kommer til å ta nederlaget personlig.

Det går greit å sitte så lenge du ikke forteller det til Vidar Kleppe.

Han kommer til å ta nederlaget personlig.

Kjeledress med genser utenpå gjør det praktisk med uttagbar tut. Det har ingenting med mandighet å gjøre. Et sted jeg jobba var det direkte grisete og illeluktende på herredoen. Ikke rart damedoen var med kodelås som bare damene kunne åpne. Koden er forresten 666, dyrets tegn.

Annonse

en liten digresjon: Dette med å stå å tisse fester seg ganske godt i sjela. En kompis av meg klaget på mitt lille hybeldo med skråtak. Ja, det var _veldig_ lavt under taket, men uproblematisk å sitte på ringen. Hvilket han selvsagt ikke kunne som mann. Så han beklaga seg stadig over at han måtte ned i knestående når han var på toalettet der. Tenk å streve sånn for å klare å unngå å sette seg ned for å tisse!

*lol*

Hehe...det var jo ikke lenge siden det var stort ramaskrik om en skole som nektet elevene å stå og tisse. Det virker om ikke annet som om forskjellige institusjoner ønsker å samordne tissingen til guttene, men er ikke riktig sikre på hva som er best,- sitte eller stå ;)

Ja, snodige greier, men ingenting å bråke om.. Hvis barnehagen har lyst til å vaske tiss til stadighet så gjerne for meg ;o)

Hæ? Barnehagen insisterer? Så tåpelig? Det er jo faktisk sånn at det er BRA å sitte å tisse, mener jeg å ha hørt- for da får gutta tømt seg skikkelig. Er visst vanskeligere i stående av en eller annen grunn...

Ja, jeg skjønte ikke helt poenget, men gutten min var veldig fornøyd. Forsåvidt greit for meg, det er ikke jeg som vasker der ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...