Gå til innhold

vasker dere dere etter å ha vært på do?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg gjør det ikke
Skrevet

-og da tenker jeg ikke på hendene men i rumpa hvis dere har bæsjet. Og vasker dere ungene etterpå -eller bruker dere bare toalettpapir?

Har en mor som mener at alle i dag vasker seg med klut og vann eller våtservietter etter at man har vært på do. Noe annet er forferdelig! Jeg har aldri gjort det og er tydeligvis fra en annen planet.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

5

• Lillemus

3

• Dorthe

3

• Patsi

3

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, jeg dusjer en gang for dagen, og det får være nok. Kun dopapir her!

Skrevet

?? Vi bruker toalettpapir. Er det noen som gjør noe annet?

Gjest toalettpapir
Skrevet

Tørker med toalettpapir. Ikke noe mer, verken store eller små.

Skrevet

Jeg gjør ikke det, nei. Men jeg har en pakke asan våtservietter som står på toalettet i tilfelle jeg føler behov for å freshe meg litt.

Skrevet

Hæ????

Ikke rart folk har eksem og sopp idag!!!!

Hvordan skulle det bli hvis man skulle brukt klut (æsj) eller parfymerte våtservietter etter hvert dobesøk??

Bleieutslett for voksne? fysjom!

Gjest nonamenow
Skrevet

Hei. Jeg har alltid bare tørket med vanlig dopapir, men for litt siden fikk jeg et tips om at det kunne hjelpe på hemmoroider hvis man vasket seg etter dobesøket. Så derfor har jeg akkurat begynt med det.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg bruker nesten alltid våtservietter etter at jeg har bæsjet.

Men hvis jeg bare har tisset så holder det med dopapir.

Skrevet

Etter hvert dobesøk dusjer jeg, tar en russisk sauna etterfulgt av et karbad før jeg dusjer igjen, hvis nødvendig.

Men som regel holder det med dopapir.

mvh

Gjest jumbojet
Skrevet

Jeg bruker nesten alltid våtservietter etter at jeg har bæsjet.

Men hvis jeg bare har tisset så holder det med dopapir.

Kaster man våtservietter i do? Eller åssen gjør man det der?

Skrevet

Nei, vi bruker bare dopapir - alle mann. Dvs. lillemann som bruker bleier får seg en vask med våt klut etter at det værste av bæsjen er vasket bort med vått papir.

Skrevet

Nei, vi bruker bare dopapir - alle mann. Dvs. lillemann som bruker bleier får seg en vask med våt klut etter at det værste av bæsjen er vasket bort med vått papir.

Gjest jeg gjør det ikke
Skrevet

Kaster man våtservietter i do? Eller åssen gjør man det der?

Nei, da kan doen bli tett. Ikke vet jeg hvordan man løser det.

Skrevet

Klut..? Isj..

Jeg fukter som regel dopapiret med litt vann.

Skrevet

Nei, verken ungene eller jeg vasker rumpa etter at vi har vært på do. Kun om vi har f.eks. diare som gjør det vanskelig å få bort alt med papir.

Gjest Nøye på det
Skrevet

Vi har heldigvis slik liten "dusj" ved toalettet - bruker alltid det etter å ha hatt avføring (dersom bruk av gjestetoalettet blir det våtserviett). Men det er mest pga hemorroideproblem, mann og barn klarer seg visst bra med dopapir.

Skrevet

Etter hvert dobesøk dusjer jeg, tar en russisk sauna etterfulgt av et karbad før jeg dusjer igjen, hvis nødvendig.

Men som regel holder det med dopapir.

mvh

Gubban, håper du ikke driter mer enn sånn ca hver tredje dag ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...