Gå til innhold

vasker dere dere etter å ha vært på do?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

5

• Lillemus

3

• Dorthe

3

• Patsi

3

Det står på pakken at man ikke skal gjøre det, men jeg kaster dem altså i do.

Pappa hadde vært sur på meg..

Det var vel en advarsel mot nettopp det fra rørleggere for en tid tilbake. Da gjaldt det vel disse nye våtserviettene som ble lansert for barn, men det blir vel det samme. De tetter fort doen!

Annonse

ylvali1365381015

Når jeg har mensen, har hatt diare eller ikke har fått dusjet, vasker jeg meg etter dobesøk.

Helst med våtservietter som kan kastes, men også med klut og såpe,dersom engangskluter ikke finnes i huset.

Så, der har dere alle de intime, men akk så trivielle detaljene rundt mine dobesøk! ;-)

ylvali1365381015

Jeg har dusj i forbindelse med doen og bruker den.

Do-dusj?

Populært kalt bidet?

Offisielt er det for fotbad, men det er sikkert mange som vasker sine edlere deler i den. Tror du den blir brukt til kose-vasking av diverse erogene områder også? I samma slengen, mener jeg??

Annonse

Gjest jeg gjør det heller ikke

Samme skitne planet som meg da... ;-) Vasker guttungen litt hvis det er tørt og sitter fast. Meg selv vasker jeg jo daglig ellers, men akkurat etter dobesøk ser jeg ikke behovet for det hvis det ikke er noe spesielt som mensen eller sånt.

Bare toalettpapir. Kanskje med litt vann på hvis det trengs, på guttungen hvis det er litt tørt og vanskelig å få bort. Vasker meg jo "nedentil" som det heter hver dag ellers, så jeg ser ikke helt behovet for å slite på huden med såpe og våtservietter til vanlig.

Caloni Makaroni

Do-dusj?

Populært kalt bidet?

Offisielt er det for fotbad, men det er sikkert mange som vasker sine edlere deler i den. Tror du den blir brukt til kose-vasking av diverse erogene områder også? I samma slengen, mener jeg??

Det går an å montere "dusj" på doen, uten at det har noe særlig med bidet å gjøre. Både dusj, tørk og føn kan du få, om hjelpemiddelsentralen er snill, eller du har mye penger ;)

ylvali1365381015

Det går an å montere "dusj" på doen, uten at det har noe særlig med bidet å gjøre. Både dusj, tørk og føn kan du få, om hjelpemiddelsentralen er snill, eller du har mye penger ;)

Hmmmm... Visste jeg ikke!

Får satse å at vi har de pengene det krever da, iom at hjelpemiddelsentralen blir uaktuelle i utgangspunktet.

Mykkji rart du... :-)

Do-dusj?

Populært kalt bidet?

Nei, dette er faktisk en dusj som tilhører doen som er til å vaske underlivet etter avføring.

Og du, en bidet er faktisk til underlivet. Fra Wikipedia: En bidet er en innretning for å vaske rektum (også kjent som rumpe). Bideer er ikke like vanlige i Norge, som andre deler av Europa. I Norge er ikke bideer vanlig, vi bruker som oftest toalettpapir istedenfor. En bidet spruter vann på rektum, noe som fører til at rester av avføring vaskes bort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...