Gå til innhold

vasker dere dere etter å ha vært på do?

Anbefalte innlegg

Vet du hvorfor det å vaske seg har noe å si for hemorroidene?

Det er i alle fall vanskeleg å bli ordentleg rein nedentil m hemorroidar utan å vaske seg.

I tillegg blir dei kanskje litt masserte v vask, det hjelp både med og uten samtidig bruk av salve (men mest *med* salve, så klart), slik at dei vert tømde og reponerte og har betre sjanse til å gå tilbake av seg sjølv.

Slik eg har forstått saka i alle fall.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

5

• Lillemus

3

• Dorthe

3

• Patsi

3

Vet du hvorfor det å vaske seg har noe å si for hemorroidene?

Når en vasker blir det jo selvfølgelig mye reinere enn noen greier få til med kun tørking. Du kan jo prøve å ha noe kliss på hendene og så se om du blir reinest ved å vaske eller å bare tørke deg med toalettpapir... ;-)

Og selv den aller minste rest av avføring vil jo irritere huden og kan føre til sårhet,sår og hemorroider.

Jajaja, takktakk, jeg begynner å få på følelsen at andre ikke sjeneres av, eller får de samme bildene assosiert med, denne typen inngående detaljdebatter... ;-/

Neste ukes tema er : mensen!

Hvorfor skal _den_ være untatt trenden med inngående diskusjon og utbretting ove nett?

Både mengde, følelse, konsistens, konsekvens, hygieniske og sosiale tiltak, ringvirkninger av relasjonell og fysisk art, kostnader for samfunnet og den enkelte og kjønnsmessige føringer er relevant i den sammenheng.

Kjør debatt- jeg avventer strømmen av innlegg.

;-)

:uggen:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...