Gå til innhold

Brus og godteri, 1,5 år

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert tilskuer

Dere har gjort en brøler som har begynt med brus og godteri til en som er så liten. Han har jo absolutt ingen oppfatning av hva verken jul, kos eller godteri er. Ikke rart at unger blir forkvaklet mht søtsaker når foreldre tvinger det på den i en alder av ett år....... (Ja, tvinger, for han ba jo ikke om å få søtsaker).

Fortsetter under...

Gjest sjokkert tilskuer

Føler jeg kanskje er det nå.. :) Jeg orker ikke være hyserisk på det som noen av venninnene mine er. De får helt fnatt hvis de ser at ungen har spist litt sjokolade. Av og til må de få smake litt og kose seg litt med de voksne, men alt med måte så klart. Når poden min har fått sjokolade er det snakk om en firkant av en kindersjokolade, kanskje to biter.

Ja, men vent til ungen er et år eller to eldre så eter han kilosvis.

Ingen ettåringer og toåringer har noen forutsetning for å forbinde godteri med "kos", så kosen kunne mye heller ha bestått av frisk og tørket frukt, biter av havrekjeks ol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...