Gå til innhold

Oppdatering...

Gjest campestre/allerede gammel i Kina

Anbefalte innlegg

Gjest campestre/allerede gammel i Kina

Ja, så har vi altså byttet land...hehe tilbake til Colombia. Det blir kjekt !

Sosialrapporten måtte derfor oppdateres, og da tenkte jeg at nå blir det etpar måneder venting på barnevernet :-(

Så jeg sendte en sms til behandleren "vår" i bv. og skrev at jeg trengte litt hjelp, men at det ikke var noe alvorlig (haha)...alvorlig nok :-) så jeg lurte på om hun hadde en "ledig time" til meg en gang, og da fikk jeg til svar at jeg kunne komme allerede dagen etter :-) JIPPI !!!!! Jeg forklarte saken for henne, og kom henne i forkjøpet-og sa at hvis jeg fikk et eksemplar av sosialrapporten, kunne jeg lese gjennom den en gang til... og rette opp i Kina-Colombia problematikken, og jeg kunne se at hun ble svært lettet... Da jeg hadde gjort det, og hun hadde rettet det på dataen, skrev hun ut rapporten, og fikk den underskrevet og stemplet av barnevernssjefen, så var den min. Så etter en liten halvtime gikk jeg svært fornøydd ut derfa :-) Jammen ikke alltid man skriver så mye fint om barnevernet :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261660-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, måtte smile litt i skjegget da en liten fugl hvisket til meg på juletrefesten at dere byttet tilbke til Colombia. Ingen dum ting å gjøre, spør du meg - better the devil u know når det gjelder ventetid ;o)

Gleder meg til å følge dere på veien til en liten søster eller bror til sjarmøren deres.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261660-oppdatering/#findComment-2092260
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...