Gå til innhold

Jippi jippi vi har fått en gutt!

Anbefalte innlegg

Tirsdag kom den etterlengta telefonen,vi ble foreldre til en liten gutt på 10mnd. Nå er vi bare såååååå glade og gleder oss så utrolig mye å få treffe vår lille hjerteknuser, måtte tiden frem til vi reiser til Bogota gå lynraskt!! Knib fra oss tre som snart blir fire

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261697-jippi-jippi-vi-har-f%C3%A5tt-en-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• eehhbb

3

• komm

2

• yogi

1

• lofoten1365380447

1

Der kom du ut av skapet, ja ;o)

Jippi, hurra og endelig!! Så utrolig glad på deres vegne, dette har jeg ventet på :-D Maen hilser også!

Gleder meg til å få se lillebroren deres, og håpe vi får sett litt til hverandre når dere kommer hjem fra Colombia.

God tur, og slå gjerne på tråden igjen :-)

Annonse

Gratulerer så mye med gutten!

Har skjønt av innlegg nedenfor at dere har hatt en krokete vei mot målet. Kan jegspør hvor lenge dere har ventet?

vi har hatt en veldigt lang vei til der vi er i dag, over 5 år siden vi startet med papira.Tror vi har havnet opp i alle køene som det var mulig å komme i,men nå er alt glemt og vi gleder oss over å være i mål! Nå er vi bare så ubeskrivelig glade av å ha fått to nydelige barn fra Colombia! (trenger nok snart noen gode tips til reisen så da ringer jeg til deg snø:)

Annonse

michel1365380617

Gratulerer så mye med en Bogotá-prins!

Vi var og hentet verdens skjønneste gutt der i sept./okt.06.

Lykke til med alle forberedelser, og reise når den tid kommer :)

Vennlig hilsen

Gratulerer så mye!!!!! Det er deg vel unnt, sjølv om jeg var sinnsykt missunelig da du fikk distrikt... Håper du ikke tok deg nær av det. det er heile systemet som frustrer meg

God tur forresten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...