Gå til innhold

Hettelue eller hjelmlue?

Anbefalte innlegg

Usikker på hva det kalles, men dere skjønner nok hva jeg sikter til. :) Jeg er på jakt etter det, og hals til poden. Han er stor i hodet, og de jg har prøvd (halsene) har vært en helvette å få tredd over nøtta hans. :) For ikke å snakke om å få de av uten å rive av hodet hans stakkars..

Hvor finner jeg sånne luer så han ikke blir bar i halsen, og og hvor finnerjeg hals med glidelås eller knapper eller som er vide?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261742-hettelue-eller-hjelmlue/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jentene mine fikk Reima sine hetteluer til jul. De er tykke og gode og har vindstopper ved ørene. Helt suverene, absolutt favorittplagg!

Minstemor er plaget av at det meste blir trangt i hodet (4,5 år), men denne glir over som ingenting. Jeg får den også på meg, faktisk!

Annonse

Ull-rik sine hjelmluer. I fleece med ull inni. http://www.ull-rik.no/asp/product.asp?recorprod=1&product=33&cat=30&ph=&keywords=&recor=1&SearchFor=&PT_ID=1

Har hatt de til begge to til barnehage bruk. De har alltid holdt varmen, hiver de i maskinen på ullvask og de er like fine. Eldstemann fikk den ganske liten og luen vokste med han :-) Den var ikke så "kul" når han begynte på skolen (og det kan jeg jo forstå) så da overtok lillebroren den, like fin fremdeles. Litt dyr, men verdt pengene syntes vi!

vh

Gjest Tatjana

Angående hals: Gå på en sportsbutikk og kjøp Buff til ham. Det er som et rørskjerf, i bomull. De finnes både med og uten fleece. De finnes i tre størrelser, baby, junior og voksen. De er elastiske og lett å få over hodet.

Vi har sånne hele familien, og mine unger bruker ikke annet hele vinteren. Ikke jeg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...