Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

6

• hidi, the scorpion

5

• kaffepiken

4

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg leste en gang at fødende fikk et glass cognac tidligere, men jeg vil ikke anbefale alkohol da ;) Hvis du ønsker å få fart på rier og sånt kan du heller ta en runde med mannen i bingen. Det hjelper visstnok, og er helt ufarlig for barnet!

Hva med mannen?

Tør nesten ikke si det høyt her inne.. *senker stemmen* ..men jeg tok et lite glass rødvin dagen før termin fordi jeg hadde hørt at det skulle sette i gang fødselen. Vi fleipet om dette, husker jeg, hadde ikke noen tro på det. Og tro det eller ei, 6 timer etter begynte riene. Det kan jo godt ha vært tilfeldig da.

(For ordens skyld: Jeg var fullstendig avholds gjennom hele svangerskapet bortsett fra dette!)

Annonse

Ja, hva med mannen.. Hehe. Han kan ta seg både det ene og det andre uten fare for verken det ene eller det andre.

Men det må da vekke ganske mange underlige tanker?

At det løser ut fødlser er ikke noe nytt. Min bestemor hauket det ut for 40 år siden, til alles sjenanse.

Tør nesten ikke si det høyt her inne.. *senker stemmen* ..men jeg tok et lite glass rødvin dagen før termin fordi jeg hadde hørt at det skulle sette i gang fødselen. Vi fleipet om dette, husker jeg, hadde ikke noen tro på det. Og tro det eller ei, 6 timer etter begynte riene. Det kan jo godt ha vært tilfeldig da.

(For ordens skyld: Jeg var fullstendig avholds gjennom hele svangerskapet bortsett fra dette!)

Ungen ble født med 0,00002 i promille?

Samtlige medlemmer i KrF ville ikke fått sove.

Men jogurt inneholder ganske mye også. Alkohol er ikke giftig. Kaffe er heller ikke giftig....

Men jogurt inneholder ganske mye også. Alkohol er ikke giftig. Kaffe er heller ikke giftig....

*dukker*

Jeg lover at jeg aldri skal gjøre det igjen da ;o)

hidi, the scorpion

Sperm er heller ikke giftig, men det beste rådet for å få igang en fødsel!

Heller sex enn rødvin...

hidi, the scorpion

Men det må da vekke ganske mange underlige tanker?

At det løser ut fødlser er ikke noe nytt. Min bestemor hauket det ut for 40 år siden, til alles sjenanse.

Jeg hadde sex gjennom hele svangerskapet, helt frem til dagen!

Var veldig liten med siste, så størrelse var aldri noen problem. Ei heller for pappaen! Det var topp!

Annonse

Jeg hadde sex gjennom hele svangerskapet, helt frem til dagen!

Var veldig liten med siste, så størrelse var aldri noen problem. Ei heller for pappaen! Det var topp!

Noen spurte meg hvorfor ungen like så godt yoghurt og hvorfor hun gliste så bredt etterpå. Ikke vet jeg. Men mulig Tine vet.

Alkohol er ikke unaturlig eller giftig.

hidi, the scorpion

Noen spurte meg hvorfor ungen like så godt yoghurt og hvorfor hun gliste så bredt etterpå. Ikke vet jeg. Men mulig Tine vet.

Alkohol er ikke unaturlig eller giftig.

For mye mengder så er det gift..

På den andre side har jeg født tre velskapte barn, og da mente de at litt alkohol og litt røyk ikke skadet fosteret. I dag er det en forbannelse...

Mine er 22, 16 og 13 år gamle, ingen har astma eller allergier, og må til min skam si at jeg røykte med alle tre. Moderat, drakk tilogmed alkohol, fordi det var ikke farlig!

Alle mine tre barn er sunne og friske. De er ikke bokstavbarn eller har andre lidelser

Min eldste studerer på fjerde året på høyskole..

Mine foreldre røykte, men ingen av mine røyker, jeg har vært deres verste forbilde...

Du _må_ jo selvsagt ikke nippe til samboerens rødvinsglass da... men jeg skjønner deg godt jeg :-)

Ta deg en god slurk rødvin, og kos deg med den! Du har ikke lenge igjen nå vel? Skal nok mer til før riene settes igang.

Fant oppskrift på "fødepizza" og sex etter "rikshospitalets oppskrift" på kvinneguiden, og fødepizzaen kunne du gjerne ta med litt rødvin eller en bitter:-)

Fredagsklem

Du _må_ jo selvsagt ikke nippe til samboerens rødvinsglass da... men jeg skjønner deg godt jeg :-)

Ta deg en god slurk rødvin, og kos deg med den! Du har ikke lenge igjen nå vel? Skal nok mer til før riene settes igang.

Fant oppskrift på "fødepizza" og sex etter "rikshospitalets oppskrift" på kvinneguiden, og fødepizzaen kunne du gjerne ta med litt rødvin eller en bitter:-)

Fredagsklem

Man veksler jo mellom panikk for å føde og panikk for å gå flere uker til.. :-)

Så det ble noen super rødvin, og fødepizza (for et gyselig navn!!) står muligens på menyen om 2 uker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...