Gå til innhold

feiring av 30 + 40 års dag

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Med den typern fest du skisserer, skjønner jeg ikke hva ungene har å gjøre der. Begriper ikke hva foreldrene deres gjør der heller, men det er en annen historie :)

Hehe, samme her.

Selv er jeg 40 og ennå ikke "voksen nok" til å invitere foreldrene mine på fest, med mindre det er familiefest.

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Det kan du si. Egentlig enig med deg -jeg hadde vært langt mer tilfreds med å ikke ha moren min tilstede f.eks, bl.a. fordi hun er en festbrems og ikke liker at folk drikker mer enn ett glass vin. Men det hadde også blitt dårlig stemning blandt samtlige foreldre hvis de ikke hadde blitt invitert -de tok det nok som en selvfølge. Så det er rett og slett for fredens skyld!

Tanken slo meg ikke en gang at du skulle invitere moren din! Svært få jeg kjenner som inviterer foreldre på 30- og 40-årslag. Enkelte gjør det, men da har de gjerne veldig godt forhold til foreldrene, og foreldrene har gjerne gått hjem like etter middag, dvs. før festen har "tatt av".

Gjest håpløs mor

Tanken slo meg ikke en gang at du skulle invitere moren din! Svært få jeg kjenner som inviterer foreldre på 30- og 40-årslag. Enkelte gjør det, men da har de gjerne veldig godt forhold til foreldrene, og foreldrene har gjerne gått hjem like etter middag, dvs. før festen har "tatt av".

Nei, men gjør det som sagt for fredens skyld. Jeg håper de har vett til å "gå hjem" tidlig :)

Gjest håpløs mor

Små barn har selvfølgelig ingen ting i en 30- og 40-årsdag å gjøre, med mindre det er snakk om en familiefest med masse barn.

Tanken ville ikke falt meg inn en gang. Nå er du dessuten snart 30 år og må slutte å bry deg sånn med hva din mor mener :o)

Du har et poeng der :)

Prøver å ikke ta hensyn til alle de absurde meningene hennes heller, men hun gjennomsyrer på en måte livet/hverdagen hvis hun ikke får det som hun vil og det er ganske slitsomt! Dewt blir et helvete for alle (særlig min far) hvis hun er i dårlig humør for å si det sånn -noe hun blir ganske fort. Og hun gir en fort dårlig samvittighet. Klarer ikke å la være å tenke på det hun sier rett og slett. Håper det gir seg nå når jeg blir 30!! :)

nei det er ikke forferdelig... Når vi har skikkelige fester hjemme sover ungene borte. Tryggest og best for alle.

men det er sjelden at vi feirer akkurat på dagen og derfor får ungene alltid med seg et bursdagsselskap for mor eller far på den rette dagen. da er det pølsefest med kake og gele og brus og ballonger. Ungene forventer det på en måte, og det er jo koselig at de vil gjøre litt ekstra for bursdagsmor eller bursdagsfar den aktuelle dagen..(",)..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...