Gå til innhold

Deilige lille ungen min- herlig periode

Anbefalte innlegg

Lillebror på 4 1/2 år har hatt en periode nå hvor han har vært sta og hatt en sterk egenvilje, for å si det på en positiv måte. Det har vært slitsomt. Men nå har han plutselig helt snudd om.

Følger beskjeder uten å hyle, skrike eller protestere. Han spør meg: kunne du ha tenkt deg en kos nå mamma? Kan du susse meg på kinnet en gang til før du går?

Og nå pakker han en sekk med drikke, en utrangert mobil og fiskestang fordi han skal på "tur på fjellet". Kler på seg gummistøvler, jakke og lue og vinker et fornøyd adjø før han stikker ut og leker. Han sa da han skulle gå at jeg ikke skulle si noe til storesøster for han ville helst på tur alene, men hvis hun så hvor han var, kunne hun komme likevel hvis hun ville.

Han er så god. Og det er SÅ deilig at "trasseperioden" er over. (forhåpentlig)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261978-deilige-lille-ungen-min-herlig-periode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, sånne perioder er skjønne :-) Her har det siste 1,5 året gått opp og ned med trass i månedsvis, som er blitt avløst av mnd med bare kos og latter.

Akkurat nå er vi inne i en utrolig fin periode, men jeg frykter den nærmer seg slutten.... Sukk..

:-)

Vi tror og håper!! at vi også nettopp har kommet inn i en slik periode. Hun ble fire år for en måned siden, og har vært veldig sutrete og trassig, spesielt etter barnehagen! Den siste 1 1/2 uken er hun SÅÅ sprudlende hele tiden. Krangler til og med mindre med storebroren! La det vare, la det vare, la det vare (jeg ligger på gulvet i bønn!) :-)))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...