Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke fordra når barn tror de er voksene og begynner å røyke. Har ingenting imot røyk, da jeg faktisk røyker selv. Men når en fjortenåring som har startet å røyke, og vil ha hjelp til å få foreldrene til å godta det, fordi hun trenger noen til å kjøpe røyk for seg. Blir bare for dumt. Hun er 14 år. og dermed fortsatt et BARN. Uansett hvor mye en kan protistere på det faktumet.

Hadde hun vært så voksen som hun trodde at hun var, hadde hun fått kjøpt røyk selv, og ikke måtte få noen til å gjøre det for henne.

ps.

Og hvis en legger ut et innlegg på forumet må man bare godta at folk svarer det de mener og ikke det svarer en ønsker å få.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

petter smart

Ja, tenk på oss som beveger oss på fortauet og så kjører biler forbi og så får vi eksos i lungene. Kanskje alle som er så i mot røyk skulle slutte å kjøre bil også ;o)

Bil er et nytteverktøy. Tobakk er helt unødvendig. Men det jobbes jo stadig med å utvikle biler som forurenser mindre.

Bil er et nytteverktøy. Tobakk er helt unødvendig. Men det jobbes jo stadig med å utvikle biler som forurenser mindre.

Nyttig og nyttig.

Jeg får bil fordi det er nyttig men bruker den nesten aldri. Men den er selvfølgelig nyttig siden jeg ikke kan bruke kollektivtransport og noen ganger skal litt lenger enn Oslo sentrum.

• 4 måneder senere...
Gjest røyking ikke bra for noen

Hei

Jeg er imot røyking fordi det er dyrt for samfunnet. Helsevesenet bruker mye tid og penger på folk som blir syke av røyking. Dette går ut over det som ikke blir "frivillig" syke.

Også pga at det er skadelig med passiv røyking. Nå blir man ikke så utsatt for det som før pga røykeloven, men det blir alltid litt.

Også litt pga av det umoralske ved tobakksindustrien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...