Gå til innhold

Bursdagsgave til 3.klassing (gutt)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Masahiro

Kinobillett. Koster vel ikke så mye, men du kan kjøpe litt kinogodt til han også.

Vi har faktisk blitt enige om at presanger skal koste 50,- i klassen til snuppa som går i 2. Det synes jeg er OK.

Det var en god ide! Takk skal du ha! :) Så greit at dere har blitt enige om beløp på gaver i klassen - mye enklere! Pleier ligge på 70-80,- til klassekamerater, men denne gutten kjenner han fra før og jeg føler vi må legge oss litt høyere i pris på gaven.

Annonse

Det var en god ide! Takk skal du ha! :) Så greit at dere har blitt enige om beløp på gaver i klassen - mye enklere! Pleier ligge på 70-80,- til klassekamerater, men denne gutten kjenner han fra før og jeg føler vi må legge oss litt høyere i pris på gaven.

Det er helt supert at vi har blitt enige om pris. Det ble tatt opp rett etter skolestart. Og det ser ut til at alle holder seg i den prisklassen. Dumt om noen ikke får gå i bursdag ettersom man ikke har råd.

Og det kan fort bli mange bursdager om man har noen barn.

Ops - 4.klassing skulle det være! :)

Lommelykt/hodelykt, diverse slike oppdagerbokser ( lag din egen tyverialarm eller vulkan) finnes mange forskjellige,

Fotballutstyr ( sokker, leggskinn, keeperhanser ol) om han er intr i fotball, kule t-skjorter, avansert lego, bøker (Svein og rotta, Rampete Robin),

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...