Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ungene og jeg har nå vært innendørs i 3 hele døgn på grunn av sykdom, det eneste jeg har vært ute var en snartur på butikken på lørdag og i dag.

Nå holder ungene på å gå på veggen av tilbaketrengt energi, de er leie av hverandre og har behov for å treffe andre unger (Snuppa hadde besøk av ei venninne en times tid i går) og de krangler og sloss og gidder slett ikke høre etter!

Og jeg har hodepine som bare juling (heldigvis gjorde jeg unna dagens sykkeløkt i formiddag) og vil ha det stille nå, ikke ha to unger som herjer rundt her og synes det er rasende festlig å late som om de ikke hører meg. Samme hvor mye jeg forklarer at jeg har vondt i hodet og ber dem være stille så glemmes det etter 2 sekunder.

Gi meg styrke til å holde ut en halvtime til - til ungene er i seng!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262176-n%C3%A5-tilter-jeg-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Putt dem i badekaret og la dem leke seg der fram til sengetid!

Sender gode vibber slik at du holder ut den neste halvtimen :-)

Snuppa badet i går og poden dusjet i morrest.... Tror ikke jeg orker en sånn runde gitt, det tar minst en time nemlig, gjerne mer. :o) Men takk for tips!

Annonse

Annonse

Gjest mor til voksne barn

Vet hvordan det er. I går hadde jeg så vondt i hodet som jeg aldri har hatt før, tror jeg, og da ungene valgte å bare tulle på badet, gikk jeg og la meg på sofaen og ga beskjed om at de fikk rope når de var klare.

Vent til de er voksne og du sitte rhelt alene:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...