Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ungene høres virkelig ut som de er friske nok til å gå på skolen... Når de har SÅ mye energi er det meningsløst å holde dem inne. :-)

De ble da også sendt på skolen i dag. :o)

Og jeg er hjemme med hodepine, feber og vondt i hele kroppen...

Fortsetter under...

Gjest også en mamma

De ble da også sendt på skolen i dag. :o)

Og jeg er hjemme med hodepine, feber og vondt i hele kroppen...

Smart trekk! :-) Hvil ut og slapp av, og la ungene få brukt sine krefter, så kanskje dere er på onmtrent likt nivå når de kommer hjem. :-)

Smart trekk! :-) Hvil ut og slapp av, og la ungene få brukt sine krefter, så kanskje dere er på onmtrent likt nivå når de kommer hjem. :-)

Pappan steppet inn i går, hentet ungene her hos meg på morran og fikk dem avgårde på skolen. Han hadde dem også om ettermiddag og det var sannelig bra for jeg er ikke sikker på at jeg hadde klart å gå opp på skolen for å hente dem i går. :o|

Nå er det ordinær pappatid og ungene er der til mandag, akkurat nå er det like greit for selv om formen er litt bedre i dag, så er jeg langt fra i storform.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...