Gå til innhold

Billig vogn til 2-åring?

Anbefalte innlegg

Hvilken vogn er god for en aktiv 2-åring som liker å sitte og titte rundt mens man går tur? Bør også kunne legge ned ryggen litt siden han sover på dagtid ennå. Noen gode tilbud ute nå? Har vært på babyshop, men ikke noe der. Må ikke ha små og harde hjul (ikke trille), men samme om det er 3 eller 4 hjul. bare den ikke er dyr. ca. 1000 kr?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262406-billig-vogn-til-2-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se på Finn om du fenner noe der.

Titta der og, men er ikke så lett å se på en vogn om den er god. :) Jeg har driti meg ut to ganger.. :( Er ikke jeg som skla kjøpe nå, men venninna mi da vogna hennes ble frastjålet i går - så er litt hast og ikke har hun mye penger for hånd nå heller.

Jeg kjøpte quinny speedi og er veldig misfornøyd siden den ikke kan ha rett rygg, så poden må "ligge" bakover hele tiden, dessuten går det ikke an å kjøpe bøyle til. :( Bitteliten kurv under er det og. Eneste som er bra er at den er god å trille og lett å slå sammen. Så kjøpte jeg en refleks trille med liggestilling, bøyle og sittestilling med doble hjul foran som går rundt, men den er et mareritt å trille. Så må velge om enten gutten skal sitte godt (han sitter fint i trilla) eller om mor skal trille uten å bli svett og irritert pga. hundre stopp på veien. Hjula går nemlig på tvers, og da blir det full stopp. Når jeg låser hjula er den enda verre å trille nesten. Men ellers har den trilla alt jeg ville ha: rygg med flere stillinger, bøyle, god plass i kurven, ok utseende, kalesj. Den ser ikke ut som en enkel trille, men en ålreit sportsvogn med idiotiske hjul. Neste gang jeg kjøper vogn skal jeg teste den i butikken flere runder først. :) Så jeg ikke kjøper katta i sekken igjen.

Gjest studentmamma

Du bor i Oslo? Barnas Hus skal ha kjempesalg fra 23 januar, men jeg bor ikke i Oslo så jeg vet ikke hva slags vogner de har og hvor mye avslag det er på de. Ellers har jeg sett på nettet at Rudo har ganske billige nye vogner, men aner ikke om det er noe kvalitet eller om ryggen kan legges ned. Reflex der jeg bor har mye salg nå, men jeg la ikke merke til hva slags vogner det var snakk om.

Vi skal kjøpe brukt på finn. Jeg så på noen nye rimelige vogner, men regna med at de kanskje ikke var av sånn kjempekvalitet, så vi skal heller kjøpe brukt.

Gjest studentmamma

Titta der og, men er ikke så lett å se på en vogn om den er god. :) Jeg har driti meg ut to ganger.. :( Er ikke jeg som skla kjøpe nå, men venninna mi da vogna hennes ble frastjålet i går - så er litt hast og ikke har hun mye penger for hånd nå heller.

Jeg kjøpte quinny speedi og er veldig misfornøyd siden den ikke kan ha rett rygg, så poden må "ligge" bakover hele tiden, dessuten går det ikke an å kjøpe bøyle til. :( Bitteliten kurv under er det og. Eneste som er bra er at den er god å trille og lett å slå sammen. Så kjøpte jeg en refleks trille med liggestilling, bøyle og sittestilling med doble hjul foran som går rundt, men den er et mareritt å trille. Så må velge om enten gutten skal sitte godt (han sitter fint i trilla) eller om mor skal trille uten å bli svett og irritert pga. hundre stopp på veien. Hjula går nemlig på tvers, og da blir det full stopp. Når jeg låser hjula er den enda verre å trille nesten. Men ellers har den trilla alt jeg ville ha: rygg med flere stillinger, bøyle, god plass i kurven, ok utseende, kalesj. Den ser ikke ut som en enkel trille, men en ålreit sportsvogn med idiotiske hjul. Neste gang jeg kjøper vogn skal jeg teste den i butikken flere runder først. :) Så jeg ikke kjøper katta i sekken igjen.

Så ikke at du hadde titta på finn.no. babybest har jo også billige vogner, men de er kanskje av dårlig kvalitet? Vi har ikke den butikken heller i Bergen, så jeg har ikke sett de vognene "live." kjedelig å bli frastjålet vognen, hadde blitt skikkelig frustrert. Var vognen lett å kjenne igjen i tilfelle den skulle dukke opp på finn.no?

Annonse

Så ikke at du hadde titta på finn.no. babybest har jo også billige vogner, men de er kanskje av dårlig kvalitet? Vi har ikke den butikken heller i Bergen, så jeg har ikke sett de vognene "live." kjedelig å bli frastjålet vognen, hadde blitt skikkelig frustrert. Var vognen lett å kjenne igjen i tilfelle den skulle dukke opp på finn.no?

Nei egentlig ikke... Enkel firehjuls sportsvogn uten kalesj i sort og grå.. Men men.. det sure var at den kun var en uke gammel og sto i oppgangen, bak låst port og dør. Uflaks..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...