Gå til innhold

Har bare lyst til å vite...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Som andre skrive, så har hver alder sin sjarm .... men jeg holder nok likevel en knapp på toårsalderen. Da er de fortsatt seg selv tvers i gjennom (ikke begynt å skape seg - og vanligvis ikke så sjenert heller).

Jeg har mange ganger tenkt at de skulle ha vært 2 år i 2 år :o)

Nå er de imidlertid 3 og 5 år - og det er også en herlig alder.

fra

Som andre skrive, så har hver alder sin sjarm .... men jeg holder nok likevel en knapp på toårsalderen. Da er de fortsatt seg selv tvers i gjennom (ikke begynt å skape seg - og vanligvis ikke så sjenert heller).

Jeg har mange ganger tenkt at de skulle ha vært 2 år i 2 år :o)

Nå er de imidlertid 3 og 5 år - og det er også en herlig alder.

fra

Best når det er mellom 0 og 99

Jeg synes toårsalderen er utrolig koselig - hvis man trekker ifra evt. trassepisoder iallefall;-)

Toåringen er koooosete, skravlete, masete, morsom, hærlig og sjarmerer verden rundt seg. En deilig tid:-)

Sånn er mi jente og :-) Fantastisk kjærlig, morsom, nysgjerrig og synes det aller meste er moro :-)

Toårsalderen har vært fin ja, for alle tre!

Babytiden er også fin, men da har jeg vært så sliten og underernært på søvn...litt bedre var det siste gangen.

Og 6-7 års alderen er også fin. Gleder meg veldig til sommeren når nr to blir 6 år :-)

Sånn er mi jente og :-) Fantastisk kjærlig, morsom, nysgjerrig og synes det aller meste er moro :-)

Toårsalderen har vært fin ja, for alle tre!

Babytiden er også fin, men da har jeg vært så sliten og underernært på søvn...litt bedre var det siste gangen.

Og 6-7 års alderen er også fin. Gleder meg veldig til sommeren når nr to blir 6 år :-)

Veel, jeg har en seksåring (blir syv i mai) for tida og hun er til tider svært uberegnelig ;-)

Når jeg tenker meg om, så har hun faktisk roa seg ned de siste par ukene, så da satser jeg på at syv år er en bra alder ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...