Gå til innhold

til dere med 3 barn eller flere

Gjest venter nr tre og har litt hetta

Anbefalte innlegg

La på meg rundt 15 kg alle tre svangerskap. Var tilbake i vanlig form og vanlig størrelse noen mnd etter fødsel nr. 1, etter bare noen uker etter nr. 2. Dte var helt utrolig......Etter nr. 3 har det tatt mye lenger tid, men så har jeg ikke akkurat sultet meg heller,nei. Nå 1 1/2 år etter siste fødsel er jeg tilbake der jeg var.Har overhodet ikke slanket meg, men med 100% jobb og tre små i alder 1 til 5 år og noen runder med sykdom/influensa gikk plutselig alt vekk av seg selv i høst. Aldri hatt strekkmerker o.a. Ikke løs hud på magen heller.

Heldig sånn:-)

Fortsetter under...

Takk, takk :) 9 dagar i dag, kom heim i går, så det har ikkje blitt posta stort her enda.

Det var gutt du fikk nå? Hvor gamle er de andre?

Må høre litt med deg etterhvert hvordan det er å være firebarnsmor....jeg lurer på om det kan være noe for meg, skjønner du :-)

Det var gutt du fikk nå? Hvor gamle er de andre?

Må høre litt med deg etterhvert hvordan det er å være firebarnsmor....jeg lurer på om det kan være noe for meg, skjønner du :-)

Nei det blei ei jente denne gongen også. Gutt (snart 7), jente (4 1/2), jente (2) og altså nok ei jente. Det blir hønsehus, dette her, hehe...

Annonse

Nei det blei ei jente denne gongen også. Gutt (snart 7), jente (4 1/2), jente (2) og altså nok ei jente. Det blir hønsehus, dette her, hehe...

Så flott!

Dine er omtrent på alder med mine:

Gutt 7,5

Jente 5,5

Jente snart 3

Storebror ønsker seg så inderlig en lillebror.... ;-)

Da får nok ikke du strekkmerker heller! Både moren min og jeg har født tre barn og ingen av oss har strekkmerker, så jeg heller til arvelighet her ;-)

Mamma har fått enda fleir enn meg, og eg har ikkje sett noko særleg teikn til strekkmerker der, så... eg får kanskje spørje korleis det stod til med farmor, om eg slektar meir på farssida mi. Eg er heilt Amazonas mtp strekkmerker.

Mamma har fått enda fleir enn meg, og eg har ikkje sett noko særleg teikn til strekkmerker der, så... eg får kanskje spørje korleis det stod til med farmor, om eg slektar meir på farssida mi. Eg er heilt Amazonas mtp strekkmerker.

Søsteren min fikk noen få strekkmerker, men så la hun voldsomt på seg når hun var gravid også.. Jeg antar det har noe å si. Selv la jeg på meg 15 kg første gang (masse vann pga svangerskapsforgiftning) og 12 kg andre- og tredje gang.

Du får be farmor om å brette opp genseren ;-)

Jeg er også fornøyd med å ha samme vekt som før jeg ble gravid første gang.

Det jeg ikke er så fornøyd med er at jeg før hadde muskler, nå stort sett fett... :/.

*vurderer å gjøre alvor av treningsambisjonene*

Hehe, ja stinn av muskler er jeg ikke akkurat da! Men ikke så mye fett heller. Men det syns på magen at det har vært noen barn der da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...