Gå til innhold

"pusse opp" vogn..finnes det et systudio i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hvis du bor i nærheten av et "Barnas Hus" så starter de snart salget (22. el. 23. jan.), så der kan man få ny vogn rimelig. Eller som sagt kjøpe brukt via finn eller andre markedsplasser. Eller dra til Strømstad/Svinesund og shoppe rimeligere.

Poenget er at man ofte kan klare seg med en ganske rimelig vogn. Og om den holdes godt, så kan den sikkert selges etterpå, hvis dette blir siste barnet.

takk for tipsene!

Vurdere kjøpe brukt på finn men vet jo aldri om disse vognene har stått ute i regn og vått vær eller lagret i kjelleren..

Fortsetter under...

Ja må gjøre det :) hadde du brukt bebidynene som 4 og 6 åringen brukte eller kjøpt nye?

Baby-dyner er så rimelig på fx Jysk, Kid og SparKjøp (og sikkert andre steder), så det hadde jeg nok kjøpt nytt, hvis du ikke er trygg på at de har vært oppbevart trygt og tørt. Vet forresten ikke hvor varmt man kan vaske dyner, og hvorvidt det evt. knekker sopp og andre skumle saker på fx 60 grader.

Men ny madrass i sengen er vel det absolutt viktigste.

Baby-dyner er så rimelig på fx Jysk, Kid og SparKjøp (og sikkert andre steder), så det hadde jeg nok kjøpt nytt, hvis du ikke er trygg på at de har vært oppbevart trygt og tørt. Vet forresten ikke hvor varmt man kan vaske dyner, og hvorvidt det evt. knekker sopp og andre skumle saker på fx 60 grader.

Men ny madrass i sengen er vel det absolutt viktigste.

På jobben min har vi dyner til både barn og voksne som kan kokes.

Gjest verdt å prøve..

gardinene vi hadde på badet i et tidligere hus var fulle av jordslag. En venninne tipset meg om å legge de i kulturmelk (høres rart ut, men), og vaske de etter et døgn. Noe jeg gjorde. Det rare er at det virket, og alle de mørke prikkene forsvant.

Det så fryktelig klissete ut, men er kanskje

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...