Gå til innhold

Dåpsgave fra fadder

Anbefalte innlegg

Gjest BareAnna

Skal være fadder til barnet til en nær venn. Lurte på om jeg skulle kjøpe Den store barnesangboka og Den store godnattboka til barnet. Er dette en bra gave eller?

Bøkene er en del av serien "de store hvite"

http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?stipr=serie-0_348-1_7&cid=150124

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262624-d%C3%A5psgave-fra-fadder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BareAnna

Fin gave helt klart, men om jeg var fadder ville jeg heller gitt en av bøkene og en annen ting ved siden av. Om det er jente et gullhjerte/kors eller sølje og til en gutt sannsynligvis en kniv eller et smykke.

Ja, kanskje jeg skal gjøre det. Får stikke innom gullsmeden i morgen å se hva de har.

Takk for tips :)

Annonse

Ja, det er en kjempefin gave. Vi fikk Den store barnesangboka til guttungens dåp, og ble veldig glad for den.

fine gaver det ,da.Selv så syns jeg det er symbolsk og fint og gi engler .De er få i mange slags varianter;og man kan gi bare det el i tillegg til noe annet....

Jeg foreslår et rørospledd igjen jeg.De bøkene det er snakk om får de som regel 5-6 stk av lell.

Hva er det med disse Rørospleddene? ;) Det må da finnes mange andre pledd på markedet - hvis en nå absolutt skal kjøpe et pledd :)) (Hvilket jeg forøvrig synes er en veldig ok gaveidé!).

Hilsen nysgjerrige

Hva er det med disse Rørospleddene? ;) Det må da finnes mange andre pledd på markedet - hvis en nå absolutt skal kjøpe et pledd :)) (Hvilket jeg forøvrig synes er en veldig ok gaveidé!).

Hilsen nysgjerrige

Det finnes selvfølgelig andre typer pledd også, men rørospleddet får du i utrolig mange fine farger og mønstre.I tillegg får du dem i flere forskjellige størrelser - fra vognteppe til store sofapledd.Se forøvrig rorostweed.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...