Gå til innhold

Yrkesskaderstaning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurte på om hvor mye jeg kan forvente meg i men`erstatning fra forsikringselskapet.. Har fått den medisinske invaliditeten til 25%, vet at dem går ut etter standardiserte regnemodeller.Har fått ca 150000 i erstatning fra trygdetaten i men`erstatning.. Men det må da være mere fra forsikringsselskapet.Skadet meg i 97 og etter operasjoner og videre har jeg no altså fått fastsatt den medisinske ivaliditeten. Var 25 år på skadetidspunktet, og hvilke andre erstatniger har jeg krav på fra forsikringsselskapet..? Takker for svar

• 1 måned senere...
Advokat Thomas Myran
Skrevet

Hei!

Dette er standardtabeller, noe avhengig av hva som har gitt den 25%. Er ikke sikkert ménerstatningen blir særlig større fra forsikringsselskapet, men det må jeg som sagt vite mer om for å si noe om.

Hvilke andre erstatninger du har krav på, vil også avhenge noe av hvilken skade det er snakk om. Det vanlige er erstatning for tapte og fremtidige utgifter og tapt og fremtidig lønnstap.

Hvis du ikke har advokat, vil jeg på det sterkeste anbefale deg å skaffe deg en. Sannsynligvis vil denne dekkes av ansvarsselskapet.

Mvh.

Thomas Myran

Advokat

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...