Fjerner Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hei, jeg lurte på om hvor mye jeg kan forvente meg i men`erstatning fra forsikringselskapet.. Har fått den medisinske invaliditeten til 25%, vet at dem går ut etter standardiserte regnemodeller.Har fått ca 150000 i erstatning fra trygdetaten i men`erstatning.. Men det må da være mere fra forsikringsselskapet.Skadet meg i 97 og etter operasjoner og videre har jeg no altså fått fastsatt den medisinske ivaliditeten. Var 25 år på skadetidspunktet, og hvilke andre erstatniger har jeg krav på fra forsikringsselskapet..? Takker for svar 0 Siter
Advokat Thomas Myran Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hei! Dette er standardtabeller, noe avhengig av hva som har gitt den 25%. Er ikke sikkert ménerstatningen blir særlig større fra forsikringsselskapet, men det må jeg som sagt vite mer om for å si noe om. Hvilke andre erstatninger du har krav på, vil også avhenge noe av hvilken skade det er snakk om. Det vanlige er erstatning for tapte og fremtidige utgifter og tapt og fremtidig lønnstap. Hvis du ikke har advokat, vil jeg på det sterkeste anbefale deg å skaffe deg en. Sannsynligvis vil denne dekkes av ansvarsselskapet. Mvh. Thomas Myran Advokat 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.