Gå til innhold

Ta vare på Adopsjonsblader?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar vare på, og tar av og til fram og blar i dem. De var rene terapien da jeg ventet på Telefonen. Kikket til øyet ble stort og vått på alle de nydelige ungene fra Colombia, og et par ganger ekstra på de som var fra Medellin, vårt distrikt. Vi har vært medlem siden 99, og jeg får fremdeles plass til alle i en dokumentsamler. Så jeg kommer nok til å fortsette å ta vare på dem. Kanskje det blir kjekt for ungene å bla i når de blir store?

Annonse

Har vært medlem siden 98, og gjemmer bladene. Kikker ganske ofte i dem, leser artikler om igjen ettersom barna blir større og innholdet kanskje blir mer relevant.Elsker å se på bilder av vakre barn fra "hele verden".

Ekstra kjekt å få bladene imens vi ventet, men selv nå som vi er ferdigventet så setter jeg pris på bladet når det detter ned i postkassen.

Tok vare på dem fram til jeg flyttet. Da kastet/solgte/ga jeg bort rubbel og bit som jeg ikke hadde hatt i bruk på et år eller to. Deriblant bladene.

Nå ligger de i aviskurven til neste storopprydding. Som regel blir det 2-3 blader der før jeg kvinner meg opp ;-)

Har de liggende i nattbordet. Elsker å kikke i de med jevne mellomrom. Finner liksom alltid noe nytt i de gamle bladene, noe som ikke var fullt så aktuelt når vi f.eks ventet på/ fikk vårt første barn har vært veldig aktuelt ved nr. 2 og kanskje enda nye artikler er aktuelle når barna blir litt større. Kan ikke få meg til å kaste de. Tenker og som snø at det kanskje kan være gøy for minstene å kikke litt i dem når de blir større og trenger noen "svar". Synes også at bildene av alle nye barn er gøy å se på. Kjenner jo noen av de og føler nesten at jeg kjenner mange av de andre etter å ha sett at familier først skriver om nr. 1 og så får de nr. 2 osv. Koselig altså.

Men, når du først nevner AF bladet. Er skrekkelig lei meg for at de endret "layout" og redaktør. Synes at bladet var veldig mye rikere i innhold før og synes også at den nye "papp" innbindingen er litt billig og kjip. Savner veldig de gamle gode bladene med nyheter fra landene (selv om de kanskje er litt gamle når bladet kommer ut) og f.eks flere små-annonser/ innlegg. Synes og det er overflødig å vie en hel dobbelside i hvert nummer til å vise navn og adresser på hjelpeprosjekter etc.

Vel,vel Setesdal, det var litt om bladet, hvordan går det med minsten?

Annonse

Har de liggende i nattbordet. Elsker å kikke i de med jevne mellomrom. Finner liksom alltid noe nytt i de gamle bladene, noe som ikke var fullt så aktuelt når vi f.eks ventet på/ fikk vårt første barn har vært veldig aktuelt ved nr. 2 og kanskje enda nye artikler er aktuelle når barna blir litt større. Kan ikke få meg til å kaste de. Tenker og som snø at det kanskje kan være gøy for minstene å kikke litt i dem når de blir større og trenger noen "svar". Synes også at bildene av alle nye barn er gøy å se på. Kjenner jo noen av de og føler nesten at jeg kjenner mange av de andre etter å ha sett at familier først skriver om nr. 1 og så får de nr. 2 osv. Koselig altså.

Men, når du først nevner AF bladet. Er skrekkelig lei meg for at de endret "layout" og redaktør. Synes at bladet var veldig mye rikere i innhold før og synes også at den nye "papp" innbindingen er litt billig og kjip. Savner veldig de gamle gode bladene med nyheter fra landene (selv om de kanskje er litt gamle når bladet kommer ut) og f.eks flere små-annonser/ innlegg. Synes og det er overflødig å vie en hel dobbelside i hvert nummer til å vise navn og adresser på hjelpeprosjekter etc.

Helt enig med deg når det gjelder ny form og innhold på bladet. Før kunne jeg nesten ikke vente med å sette meg ned for å lese bladet. Det var innholdsrikt og interessant. Nå er det bare så vidt jeg blar gjennom. Det er iallfall fort gjort å bli ferdig med det. Nei,det var en gedigen skuffelse at de skulle "ødelegge" det som gikk for å være et veldig bra medlemsblad.

carla1365380461

Helt enig!

Og den tidligere redaktøren var super!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...