Gå til innhold

pusse opp stuen, men trenger rammer...

Anbefalte innlegg

Gjest tips mottas med takk ;)

hei. dette er et spørsmål utenfor alt annet, men jeg er litt på "ville veier.."

vi skal i helgen pusse opp stuen vår.. noe jeg har sett frem til LENGE... i den sammenheng, ønsker jeg å bytte ut de rammene vi har, med noen svarte, som da vil passe mye bedre inn i den "nye" stuen... noen som har forslag til hvor vi kan få tak i noen ikke så altfor dyre rammer, som er svarte????? må jo ha prinsessen vår opp på veggen igjen... ;) tente det er greit å gjøre slike ting nå, før prinsessen blir storesøster ;)

jeg trenger også noen nye gardiner, noen som vet som det er salg noen plass nå?? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262725-pusse-opp-stuen-men-trenger-rammer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skeidar har rammer som vi har kjøpt.

Nille vet jeg ikke om har så store, men de små rammene er billige.

Men det mest rimelig er, om du liker rammene du allerede har bortsett fra fargen, å male disse med halvblank maling (hels olje...det flyter bedre sammen)

eller rett og slett spraylakkere svart(husk å hold riktig avstand slik at du ikke får "renner"

Lykke til.........dere må jo være superraske som får til stuen på en helg :0))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...