Gjest Hanne OK Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hei. I hvilken alder er det vanlig å slutte med hel dress? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Poden går i tredje og vil fortsatt ha dress på skolen. Pappan kjøpte todelt til ham i fjor, men gutten vil helst ha billigdressen jeg har kjøpt til hjemmebruk, 299,- på Europris. ) Snuppa på 6 ville ha boblebukse og jakke da jeg spurte i høst, nå sier hun at hun vil ha dress istedet. Men nå får hun stå for det hun sa og bruke bukse og jakke denne vinteren i alle fall. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Ifjor vinter ville ikke eldstemann ha hel dress lengre. Da var hun åtte år gammel. 0 Siter
Gjest efoll Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Tja si det. Min snart 8 åring trives best i dressen sin, for da får hun ikke snø oppunder og overalt. Men hun har todelt også, den er best å bruke på skøytebanen, av en eller annen grunn (mer bevegelig? aner ikke).....hun bruker størrelse 9 år, og det var vanskelig å finne store størrelser i hvert fall... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Eldstemann hos oss sluttet med hel dress da han var 8 år. 0 Siter
org Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Gutten vår er 9 1/2 år, og foretrekker dress. Jenta vår er 7 år, og vil ikke ha det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.