Gå til innhold

Bursdagsfest for 3-åring

Anbefalte innlegg

Gjest bursdagsfest

Eldstemann blir tre år i disse dager, og jeg er godt i gang med forberedelsene. Men jeg har en liten utfordring...

Vi har mange venner med barn på alder med våres (ca 25 personer tilsammen), og ønsker å invitere disse til et lite enkelt barneselskap. Det som er vanlig i vår vennekrets, er at det i sånne selskaper ofte serveres pølser med brød/lompe...og det er helt greit synes jeg... Men nå går jeg å lurer på om det finnes andre ting å servere som varmrett, som også er ganske lettvint... Men jeg kommer ikke på noe som helst...

Noen som har noen gode ideer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262804-bursdagsfest-for-3-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bursdagsfest

Posegryterett?

Tusen takk for forslaget:)

Som du ser ut av svarene jeg har fått, så er det visst bare du som kom på noe annet enn pølser... Hihi...Så jeg får snakke med guttungen og høre hva han har mest lyst på av gryterett og pølser:)

Gjest bursdagsfest

"Svenske" kjøttboller, spaghetti og ketchup.

Evt. kan du sette fram pasta, kjøttboller, salatskinke, coctailpølser, maiskorn, sherrytomater, revet ost osv., og la dem plukke selv.

Da får i hvert fall mesteparten i seg noe mat

tror

Hmm... utrolig spennende forslag:) Tusen takk! Det der må prøves ut på forhånd... Har aldri smakt svenske kjøttboller...

Tusen takk for forslaget:)

Som du ser ut av svarene jeg har fått, så er det visst bare du som kom på noe annet enn pølser... Hihi...Så jeg får snakke med guttungen og høre hva han har mest lyst på av gryterett og pølser:)

:) Håper det gikk fint og at bursdagen ble flott.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...