Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker det!

Gutten min går med tann nr 2 løs - og den har vært løs i alle fall i to måneder. I går oppdaget jeg at den nye tanna er kommet halvveis frem bak den gamle - men den sitter faktisk veldig godt fast foran. Jeg har prøvd flere ganer å dra den ut! Synes sånt er kjempemoro!!!!

En merkedag for gutten din - og en enda større merkedag blir det når den en dag faller ut!

Gjest Shira12

Husker det!

Gutten min går med tann nr 2 løs - og den har vært løs i alle fall i to måneder. I går oppdaget jeg at den nye tanna er kommet halvveis frem bak den gamle - men den sitter faktisk veldig godt fast foran. Jeg har prøvd flere ganer å dra den ut! Synes sånt er kjempemoro!!!!

En merkedag for gutten din - og en enda større merkedag blir det når den en dag faller ut!

Han har ringt til halve slekta i dag, og fortalt om tanna. :o)

I sted så hadde han bundet ett tau fast i den, og ville ha meg til og røske den ut, men jeg turde ikke, he he.

Han venter så fælt på tannfeen, og da må jo tanna ut først.

Artig at han blir større, men må innrømme at det har gått veldig fort ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...