Gå til innhold

6-åringen vår ville vite bankkortnummeret mitt!

Anbefalte innlegg

Gjest studentmamma

Han ville nemlig bestille seg Nitendo Wii spill. Jeg gir meg over. Må vel snart begynne å gjemme lommeboka mi før jeg får ei kjemperegning på mastercardet. Det verste er at han sikkert hadde klart å bestille spill også hvis han hadde prøvd.

Fortsetter under...

en datakyndig liten tass! Dette hadde ikke min snart 8 åring engang tenkt på, ei heller 5 åringen.... Tror knapt de vet at det fer noe som heter kontonummer. de har jo sett kortet, og vet at det brukes som betaling, men at det er et nummer med link til banken, og at det kan brukes til å handle på nett, nei det vet de ikke...

Annonse

Gjest studentmamma

en datakyndig liten tass! Dette hadde ikke min snart 8 åring engang tenkt på, ei heller 5 åringen.... Tror knapt de vet at det fer noe som heter kontonummer. de har jo sett kortet, og vet at det brukes som betaling, men at det er et nummer med link til banken, og at det kan brukes til å handle på nett, nei det vet de ikke...

Nå vet jeg hvordan han kom på det. Han har sett at pappaen har kjøpt seg et spill med bankkortet sitt via Nitendo Wii. Heldigvis er det visst kode på sånt. Og jeg tviler på at han hadde klart å gjennomføre kjøpet, men han var inne i menyen klar til å taste kortnummeret.

Gjest studentmamma

Høres ut som han mangler både grenser og forståelse for grunnlegende ting som rett og galt.

Han er faktisk en rolig gutt som aldri finner på noe bråk. Men at han har noe å slekte på er iallefall sikkert. Jeg bestilte is til alle barna på julebord da jeg var liten og sendte regningen til rommet til mamma og pappa. At hotellet faktisk lot meg skrive opp noe i det hele tatt er jo litt merkelig. Det var sjefen til pappa som fortalte på spøk at det bare var å skrive opp på romnummeret, og jeg tok spøken helt alvorlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...