Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I know :)

Selv vet jeg at vi venter gutt, synes det er litt ålreit jeg da, når man har mulighet å vite, selvsagt. Man kan jo bruke mye av de samme fargene til begge kjønn selvfølgelig, men vet man kjønn så kan man velge litt mer deretter.

Jeg skjønner godt det praktiske med å vite. Men selv tror jeg ikke jeg kommer til det når jeg får barn (planlagt ankomst om ca. 1,5 år hvis alt går som det skal). Litt spennende å ikke vite, men først og fremst fordi samboeren min sier at han absolutt ikke vil vite kjønn. :-)

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt det praktiske med å vite. Men selv tror jeg ikke jeg kommer til det når jeg får barn (planlagt ankomst om ca. 1,5 år hvis alt går som det skal). Litt spennende å ikke vite, men først og fremst fordi samboeren min sier at han absolutt ikke vil vite kjønn. :-)

Da får du lukke øynene på ultralyd ;)

Den snoppen som sto RETT OPP da vi var på UL i romjula (og babyen lå i profil) er det vanskelig å ta feil av...

*ler*

Da får du lukke øynene på ultralyd ;)

Den snoppen som sto RETT OPP da vi var på UL i romjula (og babyen lå i profil) er det vanskelig å ta feil av...

*ler*

Hehe... :-) Jeg tror lett jeg kunne tatt feil av det og en arm f.eks. Jeg kan ikke å se opp og ned på ultralydbilder.

Hehe... :-) Jeg tror lett jeg kunne tatt feil av det og en arm f.eks. Jeg kan ikke å se opp og ned på ultralydbilder.

Det er ikke jeg så flink til heller, men her så vi virkelig tydelig, hodet, ryggsøylen, magen, beina som beveget seg, så det som da sto rett opp litt nedenfor magen, hva annet kunne det være? ;-)

(og jordmor bekreftet det også da)

Det er ikke jeg så flink til heller, men her så vi virkelig tydelig, hodet, ryggsøylen, magen, beina som beveget seg, så det som da sto rett opp litt nedenfor magen, hva annet kunne det være? ;-)

(og jordmor bekreftet det også da)

Hehe... :-)

Jeg har brukt sånne knyteskjorter til alle mine tre (født i 99, 01 og 04) - og syntes de var helt topp de første ukene. Måtte ha brille bukse utenpå bleia da i tillegg.

Mamma hadde tatt vare på en hel haug fra vi var små, og da var det én type uten blondekant som en bruktte først, og så en pyntetrøye med blondekant utenpå. Kjempesøtt - men det ble stort sett til at jeg bare brukte de med blonder én gang - orket ikke stryke dem!

Jeg syntes det var fint å slippe å ta bodyen over hodet til babyen, særlig hvis det var lekket mye bæsj....

Annonse

Jeg synes sånt høres tungvint og dillete ut, men det er nå meg da. Innbiller meg at man må ha truser sammen med trøyer, eller body under som du sier.

Det som virker kjekkere for meg - før jeg har prøvd dette ut i praksis da... - er omslagsbody med trykknapper, i alle fall den første tiden, om man vil slippe å dra plagg over babyens hode.

Tror nok knytingen skal være foran forresten. Og etter hva jeg har hørt er sånne blondekrager bare noe herk, må strykes og irriterer babyens hud osv.

Tror jeg hadde droppet å bruke de, og heller kjøpt noen bodyer på H&M el.lign., er jo salg nå om dagen :)

Jepp, kneppebodyer er genialt. (Når man først har lært seg å kneppe dem).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...