Gå til innhold

Lure tips om type stelleveske?

Anbefalte innlegg

Til første hadde jeg en stygg stelleveske jeg fikk i gave og hadde alltid med fullt skift. Til andrekvinne puttet jeg en bleie i veska og gikk ut døra. ;)

Jeg har egentlig ikke noe godt tips, men vet at en venninne av meg har vært veldig fornøyd med denne, den er visst veldig oversiktlig. Den er iallefall mer enn stor nok.

http://www.reisebagen.no/art-8.asp?id=5&iPageID=4

..med oppheng for nøkler..! :-)

Fiffig, men den der hadde jeg gått meg vill i.. :-)

Fortsetter under...

Til første hadde jeg en stygg stelleveske jeg fikk i gave og hadde alltid med fullt skift. Til andrekvinne puttet jeg en bleie i veska og gikk ut døra. ;)

Jeg har egentlig ikke noe godt tips, men vet at en venninne av meg har vært veldig fornøyd med denne, den er visst veldig oversiktlig. Den er iallefall mer enn stor nok.

http://www.reisebagen.no/art-8.asp?id=5&iPageID=4

Jeg har den i en modell mindre, men vet ikke om den fins lenger, da.

Syns den er veldig praktisk og oversiktlig. Kan brukes som toalettveske når "ha med alt mulig"-perioden går over.

Sist kjøpte jeg en billig stelleveske på Jysk, og den funket helt fint. Det som er praktisk med stellevesker kontra vanlige vesker er jo stelleunderlaget som følger med.

Men det går sikkert an å kjøpe løst, eller man kan jo også bruke et håndkle e.l.

Denne gangen har jeg investert i en litt dyr veske siden storesøster er såpass liten når lillesøster blir født. Ser for meg at jeg må ha med meg en del utstyr til begge to dersom vi skal ut av huset, og da er det greit med litt plass. Hadde jeg sett tipset til Velouria for noen dager siden hadde jeg nok kjøpt den i stedet, men håper jeg blir fornøyd med den jeg har bestilt (har ikke kommet enda) :

http://stores.kiwi-kid.com/-strse-260/Skip-Hop-expo-Canvas/Detail.bok

Gjest hadde jeg aldri behov for

Jeg hadde et tykt, ikke så stort håndlke brettet i to liggende mellom vognbagen og vognen, til å legge på stellebord/gulv ved behov.

Så hadde jeg to bleier og en halvfull vaskeserviettpakke i håndvesken min (valgte ikke de aller minste veskene denne perioden). Evt en ekstra body / strømpebukse i perioder der det var nødvendig.

Gikk jeg i byen hadde jeg vesken over skulderen, gikk vi tur lå vesken under vognen.

Hadde en fin BabyBjørn stelleveske som vi fikk i gave, som jeg aldri brukte (men mannen min brukte denne en del, i sin permisjon / når jeg ikke var med, i og med at han ikke hadde med seg håndveske..)

Kanskje man har større behov for stlleveske hvis man ikke ammer, da skal man ha med utstyr til melk.

Hmm, henger meg på her med et ille teit spørsmål...

Bruker ikke folk slike nett på vognene sine lenger?? Ser aldri slike lenger, men de må jo ha vært praktiske!

Det er vel ikke så praktisk til å oppbevare ting som ikke tåler en regnskyll, som bleier og ekstra skift.

Annonse

Hmm, henger meg på her med et ille teit spørsmål...

Bruker ikke folk slike nett på vognene sine lenger?? Ser aldri slike lenger, men de må jo ha vært praktiske!

Jeg har stelleryggsekk fra BabyBjørn, og nett på kombivogna. Skjønner ikke at folk klarer seg uten!

Gjest Fotoline

Jeg har stelleryggsekk fra BabyBjørn, og nett på kombivogna. Skjønner ikke at folk klarer seg uten!

Nettopp!! Har aldri hatt baby jeg, men det må jo være en utrolig praktisk sak! Tenk på alt det rasket en får plass til oppi der, hvor skulle man hatt det ellers??

Nettopp!! Har aldri hatt baby jeg, men det må jo være en utrolig praktisk sak! Tenk på alt det rasket en får plass til oppi der, hvor skulle man hatt det ellers??

Ja, myggnetting, regntrekk, drikkeflaske®, vanter, osv, osv. får plass i nettet. I ryggsekken har jeg alt jeg trenger til stellet + at den er kjekk å putte varer i om jeg har handlet.

(Jeg er nok ganske lur jeg ;))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...