Gå til innhold

Kan man blande paracet i mat?

Anbefalte innlegg

Den vil ihvertfall ikke datteren min ha! Hun brekker seg ved første bittelitte slurk og spyr hvis jeg har i henne alt v å sprøyte det inn med en sprøyte f.eks (uten nål da selvsagt). Det er vel noe med at medisin-smaken slår igjennom fruktsmaken..

Jeg tror ikke det er noen smak på den paraceten jentene her har fått. Og den er skikkelig ekkel, men det går med litt overtalelse og premiering. :)

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

4

• org

3

• Lillemus

2

• laban

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror ikke det er noen smak på den paraceten jentene her har fått. Og den er skikkelig ekkel, men det går med litt overtalelse og premiering. :)

Kanskje det er det at det ikke er smak som er feilen da. Ikke vet jeg. Funker ihvertfall ikke her (uansett!) verken med den uten smak eller den med.

Hun var på sykehuset en gang også og de gjorde alle forsøk på å få i henne medisin -uten hell. De hadde aldri opplevd maken sa de. Hun spydde opp alt hver gang. Kjempe lettvint med andre ord :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...