Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var å så på leilighet forrige uke og har lagt inn mitt første bud. Hjeeeelp, pulsen går jo i hoppsatakt her.

Foreløpig ligger vi med høyeste bud (så langt jeg vet) med kortest frist, så jeg håper de andre detter av. Leiligheten trenger oppgradering, men jeg har en håndverker til mann som ser med andre øyne, så jeg håper bare de andre ser dette som et langt dyrere prosjekt enn vi gjør og detter av lasset.

Ååååååå håper vi får den! Jenta vår har "flyttet inn" på "rommet sitt" allerede. Men, det må jo ikke vippe over i pris heller. Dette er nervepirrende dette.

Hva man ikke gjør for at barnet skal få en ny start i livet. Selge her, kjøpe nytt - iiiiik.

Må ha den. Bare må ha den!

Fortsetter under...

Spennende...!

Dette bringer meg nøyaktig ett år tilbake i tid.

I dag for et år siden var vi på visning på huset vi nå bor i, morgenen etter begynte budrunden, og litt utpå ettermiddagen var vi huseiere. Forferdelig nervepirrende.

Lykke til!

Annonse

Spennende...!

Dette bringer meg nøyaktig ett år tilbake i tid.

I dag for et år siden var vi på visning på huset vi nå bor i, morgenen etter begynte budrunden, og litt utpå ettermiddagen var vi huseiere. Forferdelig nervepirrende.

Lykke til!

Gratulerer på etterskudd!

Ja dette er nervepirrende! har fortsatt ikke fått telefon så jeg lurer på om noen har bydd over. De to budene som var kommet inn lå under......

Har forstatt noe å gå på, så jeg håper de andre har masse penger og kan kjøpe noe som er dyrere og i tipp topp stand og la oss få denne.

Skvetter jo himmelhøyt når telefonen ringer her og har bedt familien vente med å ringe til vi ringer dem!

Det begynnte jo ikke smertefritt heller da! Først hadde de problemer med faksen, så vi scannet inn og skulle sende på mail. Men de oppga feil mailadresse så den havnet hos saksbehandler på annet kontor! Heldigvis ringte denne megleren så vi fikk sendt til riktig adresse. Synd for meglern, for da fikk de jo bare kortere frist enn den opprinnelige og det var helt og holdent deres egen feil.....

Så her har pulsen klappa litt mer enn nødvendig.

Ja dette er nervepirrende! har fortsatt ikke fått telefon så jeg lurer på om noen har bydd over. De to budene som var kommet inn lå under......

Har forstatt noe å gå på, så jeg håper de andre har masse penger og kan kjøpe noe som er dyrere og i tipp topp stand og la oss få denne.

Skvetter jo himmelhøyt når telefonen ringer her og har bedt familien vente med å ringe til vi ringer dem!

Det begynnte jo ikke smertefritt heller da! Først hadde de problemer med faksen, så vi scannet inn og skulle sende på mail. Men de oppga feil mailadresse så den havnet hos saksbehandler på annet kontor! Heldigvis ringte denne megleren så vi fikk sendt til riktig adresse. Synd for meglern, for da fikk de jo bare kortere frist enn den opprinnelige og det var helt og holdent deres egen feil.....

Takk..., vi er veldig fornøyd og glad det ble oss som fikk dette huset :o)

Typisk å støte på slike tilsynelatende små tekniske problemer da, når en driver med noe så viktig, og irriterende når det faktisk er de som tar imot som lager problemene. For dem er jo dette med budrunder dagligdags, men for oss stakkars huskjøperne som ikke har for vane å fly rundt å by på hus og leiligheter er det ikke noe særlig.

Det er forferdelig å gå og vente. Jeg husker jeg kaldsvetta, klarte ikke sitte i ro og hvis noen hviska "bø" så hoppa jeg himmelhøyt. Både jeg og samboer'n var på jobb, 12 mil unna hverandre, så telefonene var rødglødende, og mobilen hans var kun åpen for samtaler fra megler.

Håper de har hoppa av lasset de andre, at de ikke sitter til det er fem minutter igjen og så kommer med bud. Det gjorde de nemlig her.

Selveier med sentr.fyr, v.v osv osv osv inkludert i husleie. 1.etg med hage....... like ved skolen hun skal begynne på!

Du kan være glad det ikke er borettslag da, da hadde det sikkert kommet en eller annen drittsekk og tatt den på forkjøpsrett i etterkant. Sånn som jeg gjorde med min leilighet i fjor sommer. ;o)

Du kan være glad det ikke er borettslag da, da hadde det sikkert kommet en eller annen drittsekk og tatt den på forkjøpsrett i etterkant. Sånn som jeg gjorde med min leilighet i fjor sommer. ;o)

Noen fordelere skal man jo ha ;o)

Vi bor i borettslag nå, så det blir det jo spennende å se hvordan salget blir her da. Hadde jo vært gunstig at det skjedde så raskt som mulig........ ;o)

Takk..., vi er veldig fornøyd og glad det ble oss som fikk dette huset :o)

Typisk å støte på slike tilsynelatende små tekniske problemer da, når en driver med noe så viktig, og irriterende når det faktisk er de som tar imot som lager problemene. For dem er jo dette med budrunder dagligdags, men for oss stakkars huskjøperne som ikke har for vane å fly rundt å by på hus og leiligheter er det ikke noe særlig.

Det er forferdelig å gå og vente. Jeg husker jeg kaldsvetta, klarte ikke sitte i ro og hvis noen hviska "bø" så hoppa jeg himmelhøyt. Både jeg og samboer'n var på jobb, 12 mil unna hverandre, så telefonene var rødglødende, og mobilen hans var kun åpen for samtaler fra megler.

Håper de har hoppa av lasset de andre, at de ikke sitter til det er fem minutter igjen og så kommer med bud. Det gjorde de nemlig her.

ja nå ligger budet mitt inne i 10 min til og jeg har fortsatt ikke fått noen telefon. Godt tegn?

Gisp!

manen min sitter midt i mastering av TV-program og er ikke så veldig tilgjengelig så detta må je fikse sjøl.

Annonse

ja nå ligger budet mitt inne i 10 min til og jeg har fortsatt ikke fått noen telefon. Godt tegn?

Gisp!

manen min sitter midt i mastering av TV-program og er ikke så veldig tilgjengelig så detta må je fikse sjøl.

Ja, så lenge du ikke hører noe er det et godt tegn.

*krysser fingrene for at du ikke får noen telefon før etter 12*

Jeg vet akkurat hvor spennende dette er :-)

Når ikke du hører noe er det er godt tegn, for de ringer med en gang de har fått et høyere bud.

Da vi kjøpte huset vårt var det en heftig budrunde og telefonen ringte i ett.

Jeg og min mann var enige på forhånd om max-pris, og jeg var lykkelig da megleren endelig ringte og gratulerte oss med huset. Det gikk til slutt for 40000 minde enn vårt maxbud.

Krysser fingre og tær for dere :-)

Lykke til!

Ja, så lenge du ikke hører noe er det et godt tegn.

*krysser fingrene for at du ikke får noen telefon før etter 12*

Schmakk der spratt vi opp gitt.

Nå må de da gi seg! Vi er bare 3 budgivere....

Schmakk der spratt vi opp gitt.

Nå må de da gi seg! Vi er bare 3 budgivere....

Sukk, jeg vet så inderlig godt hvordan du har det nå! Vi fant drømmehuset i høst og var bare 2 budgivere.

Dessverre gikk de andre for høyt for oss, og jeg sliter fremdeles med kjærlighetssorg over tapet!!

Så jeg håper dere har mer hell enn oss.. :-)

Sukk, jeg vet så inderlig godt hvordan du har det nå! Vi fant drømmehuset i høst og var bare 2 budgivere.

Dessverre gikk de andre for høyt for oss, og jeg sliter fremdeles med kjærlighetssorg over tapet!!

Så jeg håper dere har mer hell enn oss.. :-)

Huff...kjedelig når drømmehuset liksom bare renner ut av fingrene på en...

Noen uker før vårt huskjøp, før vi visste at huset vi har i dag skulle selges, fant vi et perfekt hus som vi var med å bød på som vi ikke fikk tilslaget på. Det var en stor sorg der og da, jeg husker jeg hadde meg noen bilturer forbi huset der og bearbeidet sorgen...

Nå er jeg jo bare glad for at vi ikke fikk det.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...