Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff...kjedelig når drømmehuset liksom bare renner ut av fingrene på en...

Noen uker før vårt huskjøp, før vi visste at huset vi har i dag skulle selges, fant vi et perfekt hus som vi var med å bød på som vi ikke fikk tilslaget på. Det var en stor sorg der og da, jeg husker jeg hadde meg noen bilturer forbi huset der og bearbeidet sorgen...

Nå er jeg jo bare glad for at vi ikke fikk det.

:o)

Jeg prøver å se for meg masse skjulte feil og mangler som de nye eierne oppdaget i ettertid - at hagen ikke var så flott, terrassen ikke så stor, mugg og råte under flisene på badet osv..

Men det hjelper ikke gitt! Det som er dumt er at jeg nå måler alle andre hus opp mot dette..

Skikkelig blind forelskelse, som du skjønner ;-)

Fortsetter under...

Jeg prøver å se for meg masse skjulte feil og mangler som de nye eierne oppdaget i ettertid - at hagen ikke var så flott, terrassen ikke så stor, mugg og råte under flisene på badet osv..

Men det hjelper ikke gitt! Det som er dumt er at jeg nå måler alle andre hus opp mot dette..

Skikkelig blind forelskelse, som du skjønner ;-)

Håper dere finner drømmehuset en dag så du kan si "å så glad jeg er for at jeg slapp å bo i det der huset der'a..." når du kjører forbi det som dere ikke fikk...

:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...