Gå til innhold

Hvilken madrass er best...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle jeg hatt ny nå og ikke trengt å tenke på pris hadde jeg uten tvil kjøpt tempur. Og da hele pakka med madrass, overmadrass og puter. Beste jeg har sovet i:-)

Skrevet

Tempur. Wonderland er kåret som den beste av den type madrasser som de lager.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg også har mye muskelsmerter. Det som har hjulpet meg i forhold til det å ligge i seng (som jeg ikke greide på mange måneder), er Wonderlandmadrass med overmadrass og justerbar sengebunn. Den sengebunnen gjør i alle fall at jeg holder ut natta.

Skrevet

Vi har tempur. For meg er den verdens beste madrass. For samboeren min er den helt håpløs - han ligger for mye i ro og blir stiv. Nå må vi skaffe ny madrass til ham og skjære bort et stykke av den store tempurmadrassen :-(

Skrevet

Vi har en Jensen Royal, det er noe av det værste vi har ligget på. Den kosta 18 lapper, og vi fikk beskjed om å gi den tid..

Tiden gikk, og den er ikke god.

Nå har ikke jeg de store problemene, men typen får vondt i ryggen av den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...