Tralla Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Skulle jeg hatt ny nå og ikke trengt å tenke på pris hadde jeg uten tvil kjøpt tempur. Og da hele pakka med madrass, overmadrass og puter. Beste jeg har sovet i:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Tempur. Wonderland er kåret som den beste av den type madrasser som de lager. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg også har mye muskelsmerter. Det som har hjulpet meg i forhold til det å ligge i seng (som jeg ikke greide på mange måneder), er Wonderlandmadrass med overmadrass og justerbar sengebunn. Den sengebunnen gjør i alle fall at jeg holder ut natta. 0 Siter
calendula Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Vi har tempur. For meg er den verdens beste madrass. For samboeren min er den helt håpløs - han ligger for mye i ro og blir stiv. Nå må vi skaffe ny madrass til ham og skjære bort et stykke av den store tempurmadrassen :-( 0 Siter
Excelsion Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Vi har en Jensen Royal, det er noe av det værste vi har ligget på. Den kosta 18 lapper, og vi fikk beskjed om å gi den tid.. Tiden gikk, og den er ikke god. Nå har ikke jeg de store problemene, men typen får vondt i ryggen av den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.