Gå til innhold

JIPPI vi fikk leiligheten!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariamamma

34

• Klara Q

2

• pekkaline

2

• grot

1

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer gratulerer gratulerer!!!!!

Tusen hjertelig takk!

Er helt pumpa jeg! Blir trist å flytte herfra pga fantastisk naboskap og flotte omgivelser, men vi vet jenta vår kommer til å få det så uendelig mye bedre på den skolen .

Barna går foran, og med den husleia vi har her i borettslaget kommer vi faktisk gunstigere ut i ny selveierleilighet inkl. lån ;o)

Tusen hjertelig takk!

Er helt pumpa jeg! Blir trist å flytte herfra pga fantastisk naboskap og flotte omgivelser, men vi vet jenta vår kommer til å få det så uendelig mye bedre på den skolen .

Barna går foran, og med den husleia vi har her i borettslaget kommer vi faktisk gunstigere ut i ny selveierleilighet inkl. lån ;o)

Ønsker dere alt godt! Er virkelig imponert over hva dere gjør for jenta deres!

Har hun begynt på den nye skolen? Flytter dere langt?

Annonse

Ønsker dere alt godt! Er virkelig imponert over hva dere gjør for jenta deres!

Har hun begynt på den nye skolen? Flytter dere langt?

Takk for det! Håper vi vil se en jente i blomstring og at hun vil få en fin ny start. Har hjuloet bare den tiden hun har vært hjemme.

Hun har blitt innskrevet, men begynner når vi flytter om rundt 2 uker.

Vi flytter til en annen kommune, dvs rett over bygrensa her. Så det er vel snak om rundt 2 mil herfra tenker jeg.

Heldigvis er vi ikke helt nybyggere derute for både mannen min og jeg er oppvokst der og vi har både familie og venner i området.

Er nesten litt imponert selv jeg over at vi gjør dette for hennes skyld, for vi trives så godt her på så mange måter. men denne skolen har alltid vært vårt høyeste ønske for henne og vi VET den er riktig for henne (har selv gått der).

Så nå har vi satt igang meglern vår her og hiv og hoi som det går!

Gjest dolerine

Takk for det! Håper vi vil se en jente i blomstring og at hun vil få en fin ny start. Har hjuloet bare den tiden hun har vært hjemme.

Hun har blitt innskrevet, men begynner når vi flytter om rundt 2 uker.

Vi flytter til en annen kommune, dvs rett over bygrensa her. Så det er vel snak om rundt 2 mil herfra tenker jeg.

Heldigvis er vi ikke helt nybyggere derute for både mannen min og jeg er oppvokst der og vi har både familie og venner i området.

Er nesten litt imponert selv jeg over at vi gjør dette for hennes skyld, for vi trives så godt her på så mange måter. men denne skolen har alltid vært vårt høyeste ønske for henne og vi VET den er riktig for henne (har selv gått der).

Så nå har vi satt igang meglern vår her og hiv og hoi som det går!

Kan jeg spørre hvorfor dere flytter for hennes skyld? Jeg ønsker dere lykke til. :-)

Annonse

Grattis.

Ble det dyrt? Over/under takst?

Dyrt... Jepp! Godt over takst skal jeg si deg! Men det er selveier og v.v og fyring inkl. i lav husleie ;o)

Så tross lån kommer vi gunstigere ut enn her vi bor nå ;o)

Kjøpte leiligheten her for 2 1/2 år siden og verdien har økt til nesten det doble, så egenkapitalen lot dette skje.

Kan jeg spørre hvorfor dere flytter for hennes skyld? Jeg ønsker dere lykke til. :-)

Jenta vår har slitt veldig på skolen. Hun har gått i en aldersblandet klasse, dvs 18 barn på totalt ulikt nivå og med bare 1 lærer. Hun er i tillegg den minste (ble 6 sent november). Vi så en jente som endret totalt adferd fra glad og utanvendt til nervøs, sliten og veldig sint og frustrert.

Vi hadde i utgangspunktet ønske om Steinerskolen men pga økonomi hadde vi kunn mulighet til å kjøpe her vi bor nå. Nå er saken annerledes da egenkapitalen på vår bolig har økt til det nesten doble + at jeg er i fast jobb osv osv osv OG hun har fått plass på skolen vi vet er til det beste for henne.

Så derfor flytter vi!

Gjest dolerine

Jenta vår har slitt veldig på skolen. Hun har gått i en aldersblandet klasse, dvs 18 barn på totalt ulikt nivå og med bare 1 lærer. Hun er i tillegg den minste (ble 6 sent november). Vi så en jente som endret totalt adferd fra glad og utanvendt til nervøs, sliten og veldig sint og frustrert.

Vi hadde i utgangspunktet ønske om Steinerskolen men pga økonomi hadde vi kunn mulighet til å kjøpe her vi bor nå. Nå er saken annerledes da egenkapitalen på vår bolig har økt til det nesten doble + at jeg er i fast jobb osv osv osv OG hun har fått plass på skolen vi vet er til det beste for henne.

Så derfor flytter vi!

Det høres ut som rett avgjørelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...