Gå til innhold

JIPPI vi fikk leiligheten!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariamamma

34

• Klara Q

2

• pekkaline

2

• grot

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Fantastisk :-)

Gratulerer så masse!

Håper alt ordner seg til det beste for datteren deres, og at dere kommer til å trives i deres nye bolig :-)

Lykke til!

Tusen takk!

Vet du, det er vi sikre på at vi vil. Blir rart å flytte herfra, men vi vender jo snuten mot der vi er oppvokst begge to. Og selv om leiligheten trenger litt oppgradering var det en så fantastisk god stemning der - hvilket vi merket alle 3! Hvis vegger kan tale - har det bodd en veldig snill gammel dame der (vet hun var gammel). Sånn var det her også. Vi følte det på oss og det viste seg å være veldig sant.

Gratulerer!

Håper skolehverdagen til jenta deres blir slik den skal være nå! :-)

Tusen takk!

Hun er allerede blitt bedt i sin første bursdag i den nye klassen. Og det før hun har begynnt!

Er ikke så dumt å ha tidligere klassekamerater som også har valgt å la barna gå på samme skole. Så da blir hun litt kjent før hun begynner.

Så deilig!! Gratulerer masse. Tenker det føles som himmelen :) Gøy å innrede i ny leilighet, lykke til!!

Tusen takk!

Jenta vår er i hundre! Hun får soveromet hun øsnket seg, som p.t har brun tapet og store lilla blomster *ugh*. Men hun vil under ingen omstendigheter forandre på det. Ikke bare skal hun få en ny start på en ny skole, hun skal jaggu meg være interiørarkitekt også.

det blir nok de voksne som bestemmer, men guuud så deilig det skal bli å få hage og peis!

Gleder meg!

Annonse

Tusen takk!

Jenta vår er i hundre! Hun får soveromet hun øsnket seg, som p.t har brun tapet og store lilla blomster *ugh*. Men hun vil under ingen omstendigheter forandre på det. Ikke bare skal hun få en ny start på en ny skole, hun skal jaggu meg være interiørarkitekt også.

det blir nok de voksne som bestemmer, men guuud så deilig det skal bli å få hage og peis!

Gleder meg!

Kan tenke hun tripper etter å komme igang ;) Hun kan kanskje få bestemme hvilke bilder hun vil ha på veggene, kan bety mye for ho å delta :)

Håper dere overtar sanrt da! Og at overgangen til ny skole går fint.

Kan tenke hun tripper etter å komme igang ;) Hun kan kanskje få bestemme hvilke bilder hun vil ha på veggene, kan bety mye for ho å delta :)

Håper dere overtar sanrt da! Og at overgangen til ny skole går fint.

Klart hun skal få være med å bestemme.

Det føles rart for stedet vi bor har så mye godt ved seg, men nå bare gleder vi oss!

Tusen takk!

Det er SÅ deilig å vinne budrunden, er det ikke? Gratulerer med ny leilighet, da! :)

Ja det er så fantastisk! For et race det var. Siste innspurt gikk med 10 min intervaller. Og da vi hadde tenkt nå er det stopp - så kom gratulasjonstelefonen!

Så nå håper jeg bare salget går smertefritt her.

tar på dette gitt ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...