Gå til innhold

JIPPI vi fikk leiligheten!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariamamma

34

• Klara Q

2

• pekkaline

2

• grot

1

Mest aktive i denne tråden

Ja det er så fantastisk! For et race det var. Siste innspurt gikk med 10 min intervaller. Og da vi hadde tenkt nå er det stopp - så kom gratulasjonstelefonen!

Så nå håper jeg bare salget går smertefritt her.

tar på dette gitt ;o)

Kjenner igjen forløpet fra da vi kjøpte nåværende bolig. Det var så nervepirrende! Herlig.

:)

Gratulerer så mye med nytt hjem!! Så flott at alt ordnet seg for dere til slutt. Jeg skjønner at det går fort i svingene hos dere nå og det er ikke bare sommerfugler som svirrer i magen på dere nå tenker jeg (elefanter???).

Blir spennende å høre litt om overgangen til ny skole og en ny hverdag for dere og veslejenta. Lykke til!!

Annonse

Gratulerer så mye med nytt hjem!! Så flott at alt ordnet seg for dere til slutt. Jeg skjønner at det går fort i svingene hos dere nå og det er ikke bare sommerfugler som svirrer i magen på dere nå tenker jeg (elefanter???).

Blir spennende å høre litt om overgangen til ny skole og en ny hverdag for dere og veslejenta. Lykke til!!

Tusen takk!

Fortsettelse følger ;o)

Annonse

Gratulerer!

Dere er tøffe som har satset så mye på at jenta deres skal få det bra på skolen.

Ønsker dere alt godt.

Tusen takk!

Vi vet hun vil få det bra! Er så glad for dette! Merker stor forskjell på henne allerede. Hun er blid og glad og sitt gamle jeg, så da håper vi det fortsetter!

Gratulerer med leiligheten :) Det er så spennende å flytte i ny bolig. Det klør i fingrene etter å plassere møblene der. Det er 3,5 år siden vi flyttet. Jeg kan fremdeles føle lykken over at vi fikk denne boligen.

Tusen takk og gratulerer på ettersudd! Ja er det ikke spennende!

Drømmen er selvfølgelig enebolig, men her vi bor kan vi nok lengte lenge (dyrt!).

Ja her sitter jeg med penn og papir og tegner og møblerer. Så får en bare håpe vi vil trives like godt der ;o)

Tusen takk og gratulerer på ettersudd! Ja er det ikke spennende!

Drømmen er selvfølgelig enebolig, men her vi bor kan vi nok lengte lenge (dyrt!).

Ja her sitter jeg med penn og papir og tegner og møblerer. Så får en bare håpe vi vil trives like godt der ;o)

Flytter dere så langt at jenta di får nye lekekamerater, evt er hun like høyt oppe som sin mor? Får dere fin uteplass der dere skal flytte? Har hun begynt på den nye skolen, og evt hvordan går det?

Jeg begynte å pakke i esker omtrent den dagen vi fikk huset, selv om det var ca 2 mnd til vi kunne overta det :) Jeg var så ivrig, og storkoste meg med nedpakking. Like ivrig var jeg da vi pakket ut igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...