Gå til innhold

Hvor selges Hestra-votter i Tr.heim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal vi se:

http://www.cypromed.no/produkter.html

Her kanskje?

Kjenner du de ulike modellene for barnevottene? Har Hestra Goretex 3547 også uttakbart for? Har vindvotten for??

De jeg har sett tidligere har hatt uttagbart for, og det er vel den jeg er på jakt etter.

Kjenner du de ulike modellene for barnevottene? Har Hestra Goretex 3547 også uttakbart for? Har vindvotten for??

De jeg har sett tidligere har hatt uttagbart for, og det er vel den jeg er på jakt etter.

Hadde Hestra med uttakbart for i fjor vinter. Det var ikke særlig god kvalitet. Ulldottene kom ut hver gang vottene var i bruk, og snart var det bare en et tynt nylonstoff igjen. Da strikka mormor nye innervotter.

Annonse

Her har Sport1 også disse vottene.

Jeg kjøpte nye til mine barn til jul. Jeg konkluderte med at størrelsen varierte med modellen. Modellene (vi har to ulike) med ullfor (pelsaktig) er mye mindre i str enn de andre. Jeg gikk opp en str i ullforvariantene i forhold til de med syntetisk for.

Gjest over "nesten" hele landet

Her i byen er det to G-sport og en Intersport-butikk. Kun den ene G-sportbutikken selger Hestravotter (og da kun i voksenstørrelse), så det stemmer ikke helt.

Sorry da :) Her selges de iallefall hos begge kjedene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...