Gå til innhold

Når legger man på seg ved graviditet ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs.Biko

7

• laban

5

• Gemini

1

• tiliti

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest bernaise

Uffameg nå blander du fælt her. Konsekvenser av fedme og grunner til fedme er to helt ulike ting. At de blir syke både i kropp og sjel av å være fete er jo forståelig, men de har jo selv sørget for å havne der de er.

Voksen = feit ikke sant i din verden. Så da kommer jeg aldri tilbake...

Hvorfor er dere så i forsvarsposisjon? Alle vet da at man ikke blir feit om man ikke er lat.

Jeg merker at jeg håper at du ikke har barn. Du har sinnsyke meninger om kropp, og det er et dårlig miljø å vokse opp i.

Uffameg nå blander du fælt her. Konsekvenser av fedme og grunner til fedme er to helt ulike ting. At de blir syke både i kropp og sjel av å være fete er jo forståelig, men de har jo selv sørget for å havne der de er.

Hvis du leser litt bedre, så ser du at det her også står om ulike grunner til fedme.

Hvis du leser litt bedre, så ser du at det her også står om ulike grunner til fedme.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg sendte den første linken, men her har du iallefall en link som viser at fedme ikke nødvendigvis _kun_ har med kosthold å gjøre.

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321989

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg sendte den første linken, men her har du iallefall en link som viser at fedme ikke nødvendigvis _kun_ har med kosthold å gjøre.

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321989

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...