Gå til innhold

vinterdress - baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SElv om han begynner å krabbe snart, så kommer han sikkert ikke til å klare å krabbe med dress. :) Blir mer til at han sitter i snøen, så kjøp en dress med gummi i rumpa. Jeg kjøpte dressen til gutten min på Bogerud jeg, den er helt fin den. :) Han går fint i den og den har gummi opptil knærne og til over rumpa bak. 599,- tror jeg den kosta... Varm og god og. Ellers har H&M sine fått bra testresultat. han kommer uansett ikke til å være ute lenge av gangen vel? Til neste år kommer jeg til å legge mer penger i en dress, for da kommer han til å være mer ute lengre av gangen, klatre og skli mer - og da er det vitkig at dressen er myk og tåler litt, så blir reima tenker jeg.

Reima er jo kjent for å være myke og fine og bevege seg i, men synes det er unødvendig til å kjøpe sånn dress til så små troll.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263212-vinterdress-baby/#findComment-2110092
Del på andre sider

Hvis han er litt hyper kjøp en dress som du kan kneppe ut foret på. (Eller kjøp det brukt. )Da har du vinterdress nå, og sommer evn høstdress uten for.

Hvis du kjøper en brukt er det smart å gå til innkjøp av impregnering også, spray på og lan ungen fryse. Det har de bare godt av..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263212-vinterdress-baby/#findComment-2110637
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...