Gå til innhold

sitter her med min lille nyfødte:)

Anbefalte innlegg

Gjest the one and only

hei hei. takker for gratulasjonene jeg fikk:)

hadde den ultimate drømmefødsel og det var over på ett blunk!

var ikke klar for fødselen i det hele tatt,men kunne ikke akkurat knipe igjen.

det går bra med oss alle.eneste jeg ikke savner etter en fødsel er denne renselsen og melkespreng!

kan fortelle hvordan det gikk litt senere.skal ut og nyte det flotte snøkledde landskapet nå. endelig skal jeg få gå ute å vise at jeg er nybakt mamma:)

ha en flott dag videre dere og:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263246-sitter-her-med-min-lille-nyf%C3%B8dte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Pass på å ikke slite deg ut da!

Og ikke frys på hender og føtter, du får brystbetennelse før du vet ordet av det.

Tips for melke-flow fra min bestefar (han er lege) lett musserende vin (sic), MEN bare drikk bitte-lite. Finnes med lav alkoholprosent.Det setter fart i prosessen og kalles ammevin i utlandet.

På med votter og tykke sokker!

Annonse

Gjest the one and only

Gratulerer!

Pass på å ikke slite deg ut da!

Og ikke frys på hender og føtter, du får brystbetennelse før du vet ordet av det.

Tips for melke-flow fra min bestefar (han er lege) lett musserende vin (sic), MEN bare drikk bitte-lite. Finnes med lav alkoholprosent.Det setter fart i prosessen og kalles ammevin i utlandet.

På med votter og tykke sokker!

jo takk. skal prøve tipset ditt:)

det er forferdelig vondt når en ikke får tømt seg..uff..

var på lyn shopping i går da det var verst...måtte ha en pumpe da jenten ikke er så sugelysten hehe

ut måtte det iallefall hehe

Gjest the one and only

Gratulerer så mye.

Nå merket jeg at jeg begynner å glede meg til vår lille kommer i juni..... :-)

(har til nå virket litt fjernt...)

ja bare gled deg. det er så deilig å bli ferdig med det hehe.

åhh...den deilige nyfødte lukten:)

finnes ikke bedre!

bortsett fra å se og nyte den lille da:)

Gjest the one and only

Gratulerer.

Men du, om det er så kaldt som her hos deg, vær litt forsiktig med den lille da, tåler ikke så mye ut i mer enn -10. Det er kort ned til lungene vet du.

Men igjen, gratulerer, kos deg med den lille.

jo takk for det:)

hadde pakket den lille og meg godt inn før vår lille tur:)

godt med frisk luft! det gjorde seg bra etter noen dager inne

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...