Gå til innhold

Reimadress på salg

Anbefalte innlegg

Gikk forbi en butikk der de hadde noen få Reimadresser til 449 kr. Har vel bare hatt én Reimadress i løpet av de årene vi har hatt barn - ellers har vi liksom aldri funnet noen favoritt...Kjøpte den ikke, men lurer litt på om jeg skal stikke bortom på veien hjem...

De hadde i str 104. Jenta vår fyller 3 i mars. Hun er gjennomsnittlig høy, men drøy rundt magen. Vil den passe hele neste vinter tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263282-reimadress-p%C3%A5-salg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken størrelse bruker hun nå, da? 104 er sikkert for stort neste år til min 3-åring, men hun er veldig liten, da. :)

Var det en Reima eller Reimatecdress? Det er jo Reimatec'ene man går av huse for å få til halv pris, vettu. ;)

Tror bare det var Reima...

Førprisen var 899 kr...

Var ikke gummi i rompa - det liker egentlig ungene godt, for det er så moro å ake rett på rompa da!

Tips: Vi hadde REima Samojed i fjor vinter. Der var kragen høy, og plaga junior på halsen og i ansiktet. Det er til dags dato det eneste plagget han har tygd og spist på, og han ble sår i kinnene. Sikkert individuell opplevelse av plaggene, men vi kjøper den ikke igjen. I tillegg røyk glidelåsen etter to gangers bruk, og det tok 4 uker før butikken framskaffet nytt og fikk det sydd på.

Tips: Vi hadde REima Samojed i fjor vinter. Der var kragen høy, og plaga junior på halsen og i ansiktet. Det er til dags dato det eneste plagget han har tygd og spist på, og han ble sår i kinnene. Sikkert individuell opplevelse av plaggene, men vi kjøper den ikke igjen. I tillegg røyk glidelåsen etter to gangers bruk, og det tok 4 uker før butikken framskaffet nytt og fikk det sydd på.

Uff, ikke noe greit :-(

Husker ikke hva slags Reima det var....

Ble ikke til at jeg gikk bort til den butikken igjen.

Annonse

Billa er akkurat ett år eldre enn din - og jeg kjøpte 110 til henne nå...

Kjøper klær i 110 også - 104 er snaut, men det går. Jeg har ikke pakket bort 104-tøyet hennes, men jeg kjøper det ikke lenger.

Tror våre to er ganske jevnstore. Jeg lurer på en ting.. Hvilket skonr bruker din jente? Min jente brukte str 25 forrige vinter, nå er vinterskoa i str 28 for trange med lubber i. Jeg kjøpte ett par i str 29 på salg til neste vinter. De kan jeg glemme å bruke da ser det ut til.

Gjest Persille

Tror våre to er ganske jevnstore. Jeg lurer på en ting.. Hvilket skonr bruker din jente? Min jente brukte str 25 forrige vinter, nå er vinterskoa i str 28 for trange med lubber i. Jeg kjøpte ett par i str 29 på salg til neste vinter. De kan jeg glemme å bruke da ser det ut til.

Hun har 27 i cherrox, og 28 i vintersko - og sistnevnte blir litt trange med hjemmestrikkede ullsokker, så der går det bare tynne ullsokker oppi.

Penskoene er også 27...

Egentlig utrolig irriterende størrelse, for alle sko er i str. 19-27 eller 28-35, så hun havner litt sånn i midten av alt, og alt er alltid utsolgt :)

Hun har 27 i cherrox, og 28 i vintersko - og sistnevnte blir litt trange med hjemmestrikkede ullsokker, så der går det bare tynne ullsokker oppi.

Penskoene er også 27...

Egentlig utrolig irriterende størrelse, for alle sko er i str. 19-27 eller 28-35, så hun havner litt sånn i midten av alt, og alt er alltid utsolgt :)

Da kan jeg vel slå fast at min jente har helt normal størrelse på føttene ;) Jeg synes bare størrelsen har gått så fort opp. Hun vokste veldig mye en periode, men nå tror jeg det har stagnert litt. Det går sånn i rykk og napp ser det ut til.

Gjest Persille

Da kan jeg vel slå fast at min jente har helt normal størrelse på føttene ;) Jeg synes bare størrelsen har gått så fort opp. Hun vokste veldig mye en periode, men nå tror jeg det har stagnert litt. Det går sånn i rykk og napp ser det ut til.

Jeg måtte kjøpe tre sett med jobggesko i sommer.

Hun har vokst seg ut av ALT i sommer/høst, og hoppet fra 98 til 110 lynraskt - skulle tro hun hadde vært i drivhus eller noe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...