Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan!

Tvillingvognen min (søskenvogn) ble påkjørt av en bil som rygget idag. Heldigvis hadde jeg ikke bært ut barna, så det var bare vognen som ble ødelagt. Heldigvis for det. Jeg tør ikke tenke tanken ut på hva som hadde skjedd om et av barna hadde vært oppi.

Men, det emosjonelle har lagt seg. Nå sitter jeg igjen med et helv......hva som gjelder organisering. Barna er 3 og 19 måneder og jeg klarer meg ikke uten vogn.

Har satt igang det jeg kan for å sjekke om den kan repareres eller om jeg må ha ny vogn. (Leveringstid for ny tilsvarende vogn, uke 22 - yeahhhhh!!!!)

Er det noen som vet om man har krav på lånevogn/leievogn eller hva gjør man faktisk hvis vognen ikke lar seg reparere? Er det noen butikker som låner ut vogn, og i mitt tilfelle er det snakk om tvillingvogn.

Åhhhhhh, pokker så irriterende å bli rammet av noe sånt. Man kommer seg absolutt INGEN plass.....

Har du gode råd til meg, så blir jeg utrolig takknemlig. Jeg klarer ikke tenke helt klart ennå selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263375-p%C3%A5kj%C3%B8rt-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde krevd at han som ikke greide å sjekke speilet sitt hadde skaffet en ny vogn, evt. en lånevogn siden det er ventetid på den vogna di. Hadde vært veldig spak hadde jeg vært han og gjort alt jeg kunne for å få skaffet en vogn fort spom f. Han burde være sjeleglad ingen av barna satt i vogna han.

Annonse

Her syns jeg absolutt han som kjørte på den bør erstatte den. Så får han selv finne ut om hans forsikringer gjelder. Syns ikke det er mer enn rett når det var han som kjørte på den. Du kan jo spørre han (eller henne) om hva han hadde gjort om det var 1 eller 2 barn oppi da! Det var jo det ekleste!Man har fullt ansvar når man rygger - at der ikke er noe/noen bak bilen!i

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...