Gå til innhold

Er det vanlig at jenter prater om gutter de har hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok frykteleg vanleg ja, så det løner seg nok å vera så bra som mogleg i senga!

Jeg fikk høre av min kjæreste at hun fortalte hva jeg hadde gjort, mens jeg sov. Hun trodde jeg sov. Men jeg hørte alt. Synes det var sårende.

Annonse

Vi snakket en del om sånt når vi var yngre, men nå er vi rundt tredve hele gjengen og de fleste har faste partnere og seriøse forhold. Tror ikke det er så vanlig å legge ut om sånt når man blir litt eldre og mer seriøs.

Jeg fikk høre av min kjæreste at hun fortalte hva jeg hadde gjort, mens jeg sov. Hun trodde jeg sov. Men jeg hørte alt. Synes det var sårende.

Da må du fortelle henne det. Det er ikke alle som blir såret av sånt (men ikke unormalt å bli det), og det har nesten garantert ikke vært meningen å såre deg.

• 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...